MAXIMA marketingo analizė


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Maxima lt, Uab charakteristika. Bendros žinios apie bendrovę. Maxima lt, Uab valdymo sistema. Bendrovės personalas. Maxima lt, Uab aplinkos analizė. Maxima lt, Uab ssgg analizė. Bendrovės aplinkos. Rinkos dalyviai ir konkurentų analizė. MAXIMA LT, Uab asortimentas, teikiamos paslaugos, strategija. Prekės aprašymas ir esamas asortimentas. Maxima lt, Uab marketingo strategija. Išvados. Literatūros sąrašas.


Darbo objektas. MAXIMA LT, UAB marketingo kompleksas.

Darbo tikslas. Išanalizuoti MAXIMA LT, UAB marketingo veiklą.

Darbo uždaviniai:

1. Aprašyti MAXIMA LT, UAB valdymo sistemą.

2. Išanalizuoti MAXIMA LT, UAB marketingo strategiją.

3. Pateikti įmonės veiksmų planą.

MAXIMA LT, UAB valdymo sistema aprašyta. Prekybos centro valdymo struktūra yra elementari ir aiški, viskas paskirstyta hierarchijos būdu, tad puikiai žinoma kas kam yra pavaldūs.

MAXIMA LT, UAB strategija išanalizuota. MAXIMA LT, naudoja rėmimo traukimo strategiją, kas liečia kainodarą, ši bendrovė pasirinkusi konkurencinio pariteto išlaikymo tikslą, tad griežta tvarka, gausi reklama ir pasirinkta puiki marketingo strategija suteikia būti lyderiu.

Įmonės veiksmų planas pateiktas. Nors MAXIMA LT, atrodo ir „nepažeidžiama“ bendrovė, labai ekonomiškai stipri ir atrodo kaip ir nieko keisti jos veikloje nereikėtų, tačiau tobulėti galima visada. Tad pateikti 4 punktų veiksmų planas ateičiai.

MAXIMA marketingo analizė. (2014 m. Lapkričio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/maxima-marketingo-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 10:22