Maxima paslaugų kokybės tyrimas


Maxima tyrimo objektas. Paslaugos kokybes indeksas. Maxima tyrimo anketa. Uab maxima rinkodaros projektinis.

Statistikos savarankiškas darbas. Uab „maxima“ paslaugų kokybės tyrimas. Įvadas. Paslaugų kokybės teoriniai aspektai. Paslaugų esmė. Paslaugų kokybės aspektai, kuriems pirmumą teikia vartotojas. Uab „maxima“ teikiamų paslaugų kokybės analizė. Tyrimo metodika. Tyrimo rezultatai ir jų aptarimas. Išvados. Literatūra. Priedas.


Tyrimo objektas – UAB „MAXIMA“ prekybos tinklo paslaugų kokybės vertinimas vartotojų atžvilgiu.

Tyrimo tikslas – išsiaiškinti kokią nuomonę respondentams sudaro prekybos tinklo „MAXIMA“ teikiamos paslaugos.

Tyrimo uždaviniai:

1)apibrėžti esminius teorinius paslaugų kokybės aspektus;

2)atlikti UAB „MAXIMA“ teikiamų paslaugų kokybės tyrimą;

3)išanalizuoti atlikto tyrimo rezultatus.

Darbo metodai:

1.Literatūros šaltinių analizė.

2.Anketinė apklausa ir duomenų apdorojimas

3.Tyrimo rezultatų analizė

Maxima paslaugų kokybės tyrimas. (2013 m. Kovo 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/maxima-paslaugu-kokybes-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 21:48