MAXIMA pozicionavimas Lietuvos rinkoje


Maxima konkurentai. Maxima kursinis. Imones pozicionavimo strategija. Pozicionavimo būdai. Maxima pozicija rinkoje. Pozicionavimas teoriniu aspektu. Maxima rinkos dalis 2011. Maxima segmentavimas. Prekes pozicionavimas rinkoje. Pozicionavimo strategijos.

Vadybos diplominis darbas. Įvadas. Pozicionavimas teorinių aspektų. Pozicionavimo įdėja šiolaikineje rinkoje. Pozicionavimo strategijos. Segmentavimas, tikslinės rinkos pasirinkimas. Pozicionavimo būdai. Prekių pozicionavimas. Vartotojų skatinimo priemonės. Vartotojo elgsenos samprata. Konkurentų analizė ir konkuravimo strategijos kūrimas. Maxima lt ,uab pozicionavimas lietuvos rinkoje. Maxima,lt uab veiklos analizė. Mikroaplinkos analizė. Maxima,lt uab tikslinės rinkos nustatymas. Maxima,lt uab vartotojų lojalumo įvertinimas. Maxima,lt uab konkurentų analize. Reklamos poveikis vartotojui. Literatūra.


Išskirtinumą rinkoje padės išsikovoti pozicionavimas.

Įmonėms, siekiančioms sėkmingos ir ilgalaikės veiklos rinkoje, būtina suprasti ir analizuoti vartotojų poreikius, kad būtų jie kokybiškai patenkinti ir įmonė galėtų stabiliai, pelningai dirbti. Prekybos patalpų įrengimo sprendimus lemia išoriniai ir vidiniai veiksniai, Konkurentų elgsena, prekybos objekto vieta, pirkėjų elgsena prekių pardavimo vietoje, bei įmonės sprendimai asortimento struktūros, kainų lygio, komunikacinės politikos atžvilgiu. Kad pritraukti pirkėją ir išlaikyti jo domėjimąsi parduotuvę, prekybininkas privalo nuolatos tobulinti parduotuvės dizainą, sukurdamas maksimaliai patrauklią aplinką pirkėjams, atsižvelgdamas į besikeičiančius, laiko diktuojamus reikalavimus. Prekybos tinklų i šplanavimas darbo tikslas. Išanalizuoti galimybapžvelgti literatūros šaltinius, nagrinėjančius įmonės pozicionavimo ir konkurentabilumo stiprinimištirti pagrindinius maxima lt, uab konkurentus ir įvertinti įmonės stipriausias ir silpniausias puses, bei galimybės konkuruoti. Susisteminti gautus duomenis.

Ištirti vartotojų rinką ir nustatyti kaip vartotojai vertina maxima lt, UAB įvaizdį ir kokia pozicija jai skiria tarp konkurentų rinkoje.

Apibendrinti ir susisteminti teorines ir analitines dalies duomenys ir siūlitį pozicionavimo strategija, kuri padėtų išlaikyti užimama lyderio padėti rinkoje.

Tyrimo objektas. Maxima lt, uab: gamyba, didmeninė ir mažmeninė prekyba, įvairių pasla rašydama baigiamąjį darbą siekiau įrodyti, kad paskaitų metu įgytos teorinės žinios ir praktinė patirtis maxima lt uabdarbo struktūra. Analitinėje dalyje remdamasi teorines dalies analize nagrinėsiu maxima lt, UAB veikla, ir jos užimama pozicija konkurentų rinkoje. Ištyriau pagrindinius maxima lt, UAB konkurentus ir įvertinau įmonės stipriausias ir silpniausias puses, bei galimybės konkuruoti. Susisteminau gautus duomenis. Ištyriau vartotojų rinką ir nustačiau kaip vartotojai vertina maxima lt, UAB įvaizdį ir kokia pozicija jai skiria tarp konkurentų rinkoje. Kad išanalizuoti ir įvertinti maxima lt, UAB veikla, ir jos užimama pozicija konkurentų rinkoje, taip pat atlikau pirkėjų apklausą, kurioje dalyvavo 120 respondenų.

Išvadose aprašysiu kaip pavyko išspręsti užsibrėžtus uždavinius, taip pat pastebėtus trūkumus, kuriuos pašalinus būtų išspręsta iškelta problema.

MAXIMA pozicionavimas Lietuvos rinkoje. (2011 m. Balandžio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/maxima-pozicionavimas-lietuvos-rinkoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 19:31