Maxima praktika


Vadybos referatas. Įvadas. Praktikos užduotis. Įmonės charakteristika. Įmonės vidaus ir įšorės aplinkos analizė. Įmonės ssgg analizė. Lietuvos ir tarptautinio verslo aplinkoje vyraujančios tendencijos, jų poveikis verslui. Įmonės ateities prognozavimas. Įmonės istorija. Misija ir vizija. Valdymas. Įmonės valdymo struktūra. Padalinių atliekamos funkcijos. Marketingas. Prekė. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Įmonės tipas, konkurentai. Praktikos vertinimas. Išvados. Rekomendacijos. Literatūra.


Pagrindinis šio darbo tikslas – susipažinti su vadybos funkcija ir jos vykdymu verslo imonėje; suvokti vadybos teorijos pritaikymą praktikoje.

4. Lietuvos ir tarptautinio verslo aplinkoje vyraujančios tendencijos, jų poveikis verslui.

Apie Maximos rengiamas akcijas, galiojančias nuolaidas ir visą prekybos tinklą visuomenė informuojama įvairiais būdais.

Atsiradus naujoms akcijoms leidžiami specialūs leidiniai, kuriuos žmonės gali rasti visuose Maximos prekybos centruose.

Radijoje ir televizijoje nuolat galime išgirst reklamas su pasiūlymais įsigyti prekių už ypatingai geras kainas.

Reklamą galime išvysti tiesiog važiuodami autobusu. Jos pilna autobusų stotelėse, reklaminiuose stenduose prie gatvių.

Vaikštant po bet kurį Maximos prekybos centrą tereikia įdėmiau pasiklausyti, reklamą ten galima girdėti nuolat.

Žmonės įvairiais būdais skatinami lankytis būtent šio tinklo prekybos centruose.

  • Vadyba Referatai
  • 2013 m.
  • 12 puslapių (2711 žodžių)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 26 KB
  • Maxima praktika
    10 - 3 balsai (-ų)
Maxima praktika. (2013 m. Birželio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/maxima-praktika.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 14:52