Maxima praktikos ataskaita


Marketingo praktikos ataskaita. Įvadas. Esminė informacija ir duomenys apibūdinantys maxima lt, uab veiklos viešinimą. Maxima lt, uab sklaidos planas. Maxima lt, uab reklaminės medžiagos projekto rengimas. Maxima lt, uab pranešimo spaudai projekto rengimas. Publikacijų apie maxima lt, uab parengtų turinio analizė. Išvados. Bibliografinių nuorodų sąrašas. Priedai.


Įmonė savo veiklos viešinimui skiria daug dėmesio. Skleidžiama dalomoji medžiaga – kaininiai leidiniai. Šių leidinių yra įvairių. Kiekvieną savaitę yra išleidžiami nauji reklaminiai kaininiai leidiniai. Šie leidiniai galioja visuose „Maxima“ parduotuvėsė ir juose yra dalinami. Taip pat įmonės veiklos viešinimui naudojama parduotuvių tinklo internetinė svetainė www.maxima.lt, kurioje pateikiama visa informacija apie įmonę, jos veiklą, prekes. Internetinėje svetainėje yra pirkėjų forumas, kuriame pirkėjai gali išsakyti savo nuomonę apie parduotuves. Pateikiami darbo pasiūlymai, karjeros galimybės, praktikos atlikimo galimybės. Internetinis puslapis pateikiamas lietuvių, latvių, estų, anglų ir rusų kalbomis. Apie įmonę galima sužinoti socialiniame tinklapyje „Facebook“. Reklamas galima pamatyti per televiziją, išgirsti per radiją, perskaityti spaudoje, pamatyti viešuose erdvėse.

Maxima praktikos ataskaita. (2014 m. Balandžio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/maxima-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 17:37