Maxima prekių asortimentas marketingo tyrimas


Marketingo tyrimas. Įvadas. Tyrimo metodika. Tyrimo rezultatai ir analizė. Išvados ir siūlymai. Literatūros sąrašas. Priedai.


Šiame darbe analizuojamame prekybos centro UAB „Maxima“ prekių asortimentą. Šiam marketingo tyrimui yra naudojamas kiekybinis tyrimas – tai kiekybiniais tyrimais paremtas marketingo informacijos rinkimas, apdorojimas ir vertinimas. Kiekybinio tyrimo metu surinktus duomenis galima suskaičiuot ir įvertinti procentais.

Marketingo tyrimų proceso etapai: problemos išsiaiškinimas, tyrimo tikslų apibrėžimas, tyrimo plano parengimas, tyrimo metodo parinkimas, imčių atrinkimas, duomenų rinkimas bei duomenų analizavimas. Pagal šiuos etapus ir buvo rengiamas darbas.

  • Marketingas Tyrimai
  • 2014 m.
  • 23 puslapiai (2159 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo tyrimai
  • Microsoft Word 948 KB
  • Maxima prekių asortimentas marketingo tyrimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Maxima prekių asortimentas marketingo tyrimas. (2014 m. Balandžio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/maxima-prekiu-asortimentas-marketingo-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 02:13