Maxima reklamos analizė


Vadybos kursinis darbas. Santrauka. Įvadas. Darbo objekto, informacijos šaltinių ir tyrimų metodikos apžvalga. Reklamos teorijos analizė. Reklamos samprata. Reklamos savybės. Reklamos funkcijos ir tipai. Pagrindinės reklamos priemonės. Konkurentų įtaka reklamai. Uab „Maxima“ reklamos tyrimas. Uab „MAXIMA“ reklamos savybės. Teigiamos MAXIMOS reklamos savybės. Reklamos prieinamumas. Jis pasiekia didžiulę ir įvairiai demografiškai išsidėsčiusią rinką. Informacija sklinda nuo vieno vartotojo prie kito. Uab „MAXIMA“ reklamos priemonės. Uab „MAXIMA“ konkurentų reklamos panašumai ir skirtumai. Ne konkurentai, o konkurentų reklamos, panašumai, skirtumai pagal jūsų temą būtų aktualūs. Uab „MAXIMA“ reklamos analizė. Išvados ir pasiūlymai. Literatūros sąrašas.


Teorinėje darbo dalyje, aptariant reklamą ir jos formavimo ypatumus, panaudota mokslinės literatūros analizė, loginis mąstymas. Tiriamojoje darbo dalyje, norint išsiaiškinti klientų nuomonę apie reklamas, bei jų teikiamą naudą, buvo panaudota anonimiška reklama.

Teorinės medžiagos analizė atskleidė svarbiausius reklamos tikslus, savybes ir funkcijas. Atskleidė kokios yra pagrindinės reklamos rūšys ir priemonės, kaip ir kam jos panaudojamos. Ištyrus įmonės naudojamas reklamos priemones ir jų taikymą, buvo nustatytos pagrindinės įmonei naudingiausios reklamos priemonės, taip pat išsiaiškinta pagrindiniai įmonės konkurentai.

Darbo pabaigoje suformuluotos reklamos rengimo išvados, kuriose siūloma padidinti reklamų kiekį įvairiose interneto svetainėse, įkurti savitarnos kasas kurios palengvintų apsipirkimą klientams, ir darbą darbuotojams, bei sugalvoti įdomesnių reklamų, nes dabartinės beveik nesiskiria nuo konkurentų reklamų.

Darbo objektas: UAB „MAXIMA“ reklama.

Darbo tikslas: Išanalizuoti UAB „MAXIMA“ reklamos priemones, bei jos įtaką visuomenėj.

Darbo uždaviniai:

Teoriškai išnagrinėti reklamos formavimą bei priemones.

Nustatyti svarbiausius aspektus rengiant reklamą.

Išanalizuoti UAB „MAXIMA“ reklamos formavimo sistemą.

Darbo objektas. Šiame kursiniame darbe bus atliekama vienos mažmeninės prekybos įmonės UAB „MAXIMA“ reklamos analizė.

Informacinių šaltinių apžvalga. Šiame kursiniame darbe yra panaudojama įvairi literatūra, kuri padės geriau išanalizuoti reklamos sudarymo svarbą.

Prieš pradedant rašyti kursinį darbą buvo atliktas tyrimas, kurio metu buvo siekiama išsiaiškinti analizuojamos įmonės klientų nuomonę apie reklamą, jos teikiamą naudą.

Atliekant tyrimą, buvo apklausti 132 respondentai apie UAB „MAXIMA“ reklamą ir naudojamas reklamos priemones. Buvo taikoma literatūrinės šaltinių analizės, kurio metu buvo siekiama išanalizuoti reklamą teoriniu aspektu.

Anketinė apklausa sukurta paties autoriaus, kuri susideda iš tokių dalių: respondentų lyties, amžiaus, išsilavinimo, trūkstamų reklamų įmonei, esamų reklamų trūkumų, reklamos įtakos prekės pasirinkimui, reklamuojamos prekės perkamumo, TV reklamų išskirtinumo, įmonės leidžiamų leidinių kokybės, įmonės reklamų informatyvumo, lankymosi UAB „MAXIMA“ dažnumo.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 26 puslapiai (5621 žodis)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 184 KB
  • Maxima reklamos analizė
    10 - 5 balsai (-ų)
Maxima reklamos analizė. (2015 m. Spalio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/maxima-reklamos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 00:24