Mažmeninės prekybos įmonės rinkodaros komplekso analizė


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Mažmeninės prekybos ir rinkodaros komplekso teoriniai aspektai. Rinkodaros teorinė samprata. Mažmeninė prekyba ir jos objektų tipai. Mažmeninės prekybos rinkodaros ypatumai. Asortimento polotikos esmė. Kainų politikos bruožai. Rėmimo priemonių esmė ir reikšmė. Prekių pateikimas, pasiskirstymas. Uab „ BALTIC REVEL“ įmonės rinkodaros komplekso analizė. Bendroji organizacijos charakteristika. Įmonės rinkodaros komplekso analizė. Vartotojų pereikių tyrimas. Tyrimo rezultatai. Išvados. Literatūros sarašas.


Problema – kadangi daugėja UAB „ Baltic Ravel“ konkurentų Lietuvoje, „ Ravel“ parduotuvėse mažėja lojalių klientų.

Darbo objektas – UAB ,,Baltic Ravel” rinkodaros kompleksas.

Darbo tikslas – teoriškai išanalizavus mažmeninės prekybos ir rinkodaros komplekso sampratą, išnagrinėti UAB ,,Baltic Ravel“ veiklą ir rinkodaros kompleksą, bei pateikti efektyvias jo tobulinimo priemones.

Darbo uždaviniai:

1. Išanalizuoti teorinius rinkodaros komplekso aspektus: asortimento politiką, kainų politiką, rėmimą ir pateikimą.

2. Išnagrinėti mažmenine prekyba užsiimančios įmonės UAB „Baltic Ravel“ veiklą, bei rinkodaros ypatumus.

3. Atlikti tyrimo analizę ir pateikti pasiūlymus, kurie UAB „Baltic Ravel“ pagerintų veiklos rodiklius.

Darbo metodai – mokslinės literatūros, UAB ,,Baltic Ravel” duomenų bazės ir anketinės apklausos duomenų palyginamoji analizė ir apibendrinimas, grafinis metodas.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 30 puslapių (7086 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 70 KB
  • Mažmeninės prekybos įmonės rinkodaros komplekso analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Mažmeninės prekybos įmonės rinkodaros komplekso analizė. (2014 m. Balandžio 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/mazmenines-prekybos-imones-rinkodaros-komplekso-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 02:07