Mažmeninės prekybos organizacijos pardavimų valdymas


Vadybos kursinis darbas.

Įvadas. Pardavimų valdymas teoriniu aspketu. Pardavimų valdymo samprata. Pardavimų valdymo procesas. Mažmeninės prekybos samprata. Pardavimų valdymas mažmeninėje prekybos įmonėje. Organizacijos veiklos pristatymas. Organizacijos pardavimų valdymo tyrimas. Išvados. Literatūra.


Temos aktualumas. Šiuolaikiniame pasaulyje organizacijos užima vis didesnę reikšmę. Kiekviena jų yra skirtinga ir unikali savo siūlomų gaminių kokybe, paslaugų kokybe, ar ypatybėmis, savo veiklos būdu. Šiandieninėje rinkoje pardavimų valdymas tiesiogiai įtakoja įmonės ateitį. Svarbu turėti savo klientų ratą, kuris užtikrintų pastovias pajamas, neleistų joms mažėti. Tai svarbu tuomet, kai reikia išlikti konkurencinėje aplinkoje, ieškoti būdų ir metodų, kaip pagerinti įmonės ar organizacijos įvaizdį, kad klientai prekes pirktų mūsų organizacijoje, o ne pas konkurentus.

Problema: kodėl yra svarbu analizuoti organizacijos pardavimų valdymą? Tai yra puikus būdas optimizuoti išteklius. Įmonės vadovas stebi esamus produkcijos kiekius, pagal tai sprendžia apie užsakomus kiekius bei asortimentą. Siekiant efektyviau atskleisti organizacijos pardavimų valdymo aplinką, kai kurie aspektai panagrinėti konkrečios įmonės pavyzdžiu.

Tyrimo objektas: Mažmeninės prekybos organizacijos pardavimų valdymas.

Tyrimo tikslas: atlikti mažmeninės prekybos organizacijos pardavimų valdymo analizę.

Darbo struktūra – Darbą sudaro 2 dalys: pirmoje darbo dalyje analizuojama pardavimų valdymas teoriniu aspektu, antroje darbo dalyje analizuojama pardavimų valdymas mažmeninė prekybos įmonėje pagal konkretų įmonės pavyzdį.

Pardavimų valdymas yra neatsiejama dalis nuo prekybos, todėl norint tikslingai ir kruopsčiai vykdyti išsikeltus planus yra numatyti veiksliai, kuriais ir vadovaujantis pasiekiama geriausių rezultatų.

pasiūlymų ir telefono pokalbių skaičius (vidutinis dydis prekybos atstovui);

taktinių planų parengimas siekiant nustatyti tikslus;

konkrečios prekės ar prekių grupės rinkos potencialas, parodantis, kiek toje rinkoje gali būti parduota;

pardavimų apimtis ir apyvarta per konkretų laikotarpį.

struktūrinių grandžių formavimo (darbuotojų ir padalinių sudėties ir ryšių tarp jų nustatymo),

Kokybės kontrolės tikslas – tikrinti produkto bei jo gaminimo proceso kokybę bei pasiekti kad gaminamas produktas būtų nustatyto kokybės lygio. Elgesio kontrolė yra taip pat labai svarbus aspektas siekiant kad organizacijoje darbuotojai turėtų motyvaciją dirbti, būtų atsakingi už savo veiksmus. Remiantis Liudmila Bagdoniene , elgesio kontrolė yra skirstoma į 2 kategorijas:Mano manymu, vidinė kontrolė yra gerokai pranašesnė už išorinę. Vidinės kontrolės esmę galėčiau apibūdinti vienu žodžiu – savikontrolė. Jos esmė – leisti darbuotojams priimti sprendimus, rodyti iniciatyvą ir būti atsakingiems už savo veiksmus. Tačiau darbuotojas turi būti motyvuojamas.

3. Grynųjų pinigų srautas. Grynųjų pinigų srauto atskaitos paskirtis – parodyti, iš kur į organizaciją ateina grynieji pinigai, kur jie išleidžiami ir kaip veiksmingai panaudojami. Šios ataskaitos nerodo nei pelno, nei nuostolių. Jų paskirtis yra grynai parodyti iš kur yra gauti ir kur panaudoti pinigai. Audito kontrolę atlieka nepriklausomos įmonės. Jos tikslas – patikrinti organizacijos finansinės veiklos skaidrumą ir pateikti ataskaitas. Audito įmonės dirba pagal sutartis, pasirašytas su organizacijomis. Audito įmonės privalo laikytis tarptautinių reikalavimų. Sekantis kontrolės lygis organizacijoje – aukštesnysis lygis. Jo paskirtis – reguliuoti padalinių veiklą ir struktūrą.

Mažmeninė prekyba yra plačiai paplitusi, nes jos klientai yra eiliniai žmonės, perkantys prekės sau. Didmeninė prekyba, kai prekės parduodamos dideliais kiekiais, skirtos parduoti ir dažnai paprastam vartotojui net neprieinamos. Didmeninėje prekyboje vyrauja žemesnės kainos, ilgesni atsiskaitymo laikotarpiai. Didmeninėje rinkoje dažnai vyrauja monopolija. Kitame skyriuje aptarsiu pardavimų valdymą mažmeninėje prekybos įmonėje.

Individuali A.Tamaliūno įmonė įkurta 2013 metais registruota Neringos mieste. Įmonės veikla – Juridinis vienetas užsiima mažmenine prekyba paplūdimiuose ir Neringos mieste. Įmonė nuo pat veiklos pradžios orientavosi į klientų lūkesčius, bei prioritetas buvo neprarandant kokybiškumo plėsti prekių asortimentą, todėl prekybinių vietų ir klientų skaičius nuolat augo. Įmonės plėtra bus vykdoma ir 2014 m. pradedant naują prekybos sritį – prekyba kava išsinešimui. Individuali A.Tamaliūno įmonės veiklos tikslas - organizuoti ir vystyti mažmenine prekyba paplūdimiuose ir Neringos mieste. Veikla vykdoma tik šiltuoju metų laiku t.y. nuo birželio iki rugsėjo mėnesių. Įmonėje sezono metu dirba iki 8 žmonių. Šios įmonės klientai yra kiti fiziniai asmenys t.y. poilsiautojai ir vietiniai Neringos gyventojai. Individuali A.Tamaliūno įmonė vienintelė  bendrovė Neringoje mieste, kuri prekiauja Lavazza kava išsinešimui.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 23 puslapiai (5741 žodis)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 57 KB
  • Mažmeninės prekybos organizacijos pardavimų valdymas
    10 - 5 balsai (-ų)
Mažmeninės prekybos organizacijos pardavimų valdymas. (2016 m. Gegužės 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/mazmenines-prekybos-organizacijos-pardavimu-valdymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 05:03