Mažmeninės prekybos paslaugų įvertinimas bei perspektyvos įstojus Lietuvai į ES


Mazmenines prekybos perspektyvos. Mažmeninės prekybos rinka lietuvoje. Mazmenines prekybos imones lietuvoje. Mažmeninė prekyba lietuvoje. Mažmeninės prekybos paslaugos. Mazmenines prekybos paslaugos lietuvoje. Mažmeninės paslaugos. Prekyba paslaugomis europos sąjungoje. Mazmenines prekybos paslaugos lietuvoje. Mazmenines prekybos elementai.

Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Mažmeninės prekybos paslaugų teoriniai aspektai. Mažmeninės prekybos paslaugų samprata, esmė. Mažmeninės prekybos paslaugų paketas ir jo sudedamosios dalys. Mažmeninės prekybos paslaugų teikimas. Mažmeninės prekybos paslaugų dalyviai: paslaugų teikėjai ir vartotojai. Metodinė dalis. Mažmeninės prekybos paslaugų rinkos tyrimo metodika. Mažmeninės prekybos paslaugų rinkos lietuvoje įvertinimas. Mažmeninės prekybos paslaugų rinkos tyrimo rezultatai ir jų analizė. Pagrindiniai mažmeninės prekybos paslaugų paketo, naudojamo lietuvoje, aspektai. Mažmeninės prekybos paslaugų perspektyvos es. Išvados. Literatūra. Mano kursinio darbo tikslas – išanalizuoti mažmeninės prekybos paslaugas, jas įvertinti bei išsiaiškinti jų perspektyvas lietuvai įstojus į es.


Šiuo metu, kai Lietuvoje įsigalėjo rinkos ekonomika, atsirado ir labai daug prekybininkų, teikiančių vartotojams kuo platesnį prekių, paslaugų asortimentą. Ypač padaugėjo importuojamų iš užsienio prekių. Gaminant įvairias vartotojų poreikius tenkinančias prekes bei paslaugas yra labai svarbu tinkamai pasirinkti paskirstymo kanalą. Kaip žinome, prekė, kaina, rėmimas ir paskirstymas sudaro marketingo kompleksą. O paskirstymas, anot r. Gudonavičienės ir i. Bučiūnienės [1, p. 8] – tai marketingo komplekso elementas, kuris apima sprendimus ir veiksmus, susijusius su prekių judėjimu nuo gamintojo iki vartotojo. Paskirstymo kanalas – tai grandinė tarpusavyje susijusių įmonių, kurios dalyvauja prekių judėjimo nuo gamintojo iki vartotojo procese (v. Pranulis, a. Pajuodis, s. Urbonavičius, r. Virvilaitė).

Paskirstymo kanalas nėra viena įmonė. Šioje veikloje dalyvauja ir gamintojai, ir įvairūs tarpininkai bei pagalbinės organizacijos; įtakos paskirstymui turi ir galutiniai vartotojai. Paskirstymo kanalo ilgis gali būti įvairus, priklausomai nuo to, koks naudojamas prekių paskirstymo būdas – tiesioginis ar netiesioginis, kokia rinka, jos dydis, tarpininkų galimybės ir k. T. Tiesioginis prekių paskirstymas yra toks, kai gamintojas savo prekes pateikia vartotojui pats, o netiesioginis, kai jos patenka pas vartotoją per pardavimo tarpininkus (didmeninės ir mažmeninės prekybos įmones) [1, psl. 9].

Didmeninės ir mažmeninės prekybos terminai Lietuvoje yra pakankamai nauji ir labai dažnai minimi, nes pagausėjęs įvairių prekių, paslaugų asortimentas paskatino kurtis tokioms įmonėms, kurios yra gamintojų ir vartotojų tarpininkai. Jie pelną gauna ne gamindami prekes, o jas parduodami (prieš tai pigiau nusipirkę iš gamintojų) vartotoja mano kursinio darbo tikslas – išanalizuoti mažmeninės prekybos paslaugas, jas įverti tyrimo metodika. Analizuodama mažmeninės prekybos paslaugas naudosiu mokslinę, publicistinę literatūrą, internetinę medžiagą, tyrimus, atliktus mažmeninė prekyba – tai prekių pardavimas galutiniams vartotojams jų asmeniniams ir namų ūkio (šeimos) poreikiams tenkinti. [1, psl. 15].

Mažmeninės prekybos įmonės teikia pirkėjams specifinę paslaugą: siūlo kitų įmonių pagamintų prekių ir savo teikiamų paslaugų derinį. [2, psl. 98].

Mažmeninei prekybai būdinga didžiulė įmonių rūšių įvairovė. Įmonės skiriasi viena nuo kitos dydžiu, prekių asortimentu, pirkėišnešiojamoji prekyba (šis būdas patogus vartotojams, o įmonės sutaupo lėšų dėl žemų pristatymo ir personalo kaštų).

Parduotuvės.

  • Ekonomika Kursiniai darbai
  • 2011 m.
  • 17 puslapių (3702 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ekonomikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 33 KB
  • Mažmeninės prekybos paslaugų įvertinimas bei perspektyvos įstojus Lietuvai į ES
    10 - 1 balsai (-ų)
Mažmeninės prekybos paslaugų įvertinimas bei perspektyvos įstojus Lietuvai į ES. (2011 m. Birželio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/mazmenines-prekybos-paslaugu-ivertinimas-bei-perspektyvos-istojus-lietuvai-i-es.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 12:29