„McDonald's“ atvejo analizė


Marketingo analizė. Esamos situacijos analizė ir problemos identifikavimas. Įmonės pristatymas. Veiklos analizė ir pokyčiai. Išvados.


1.„McDonald‘s Corporation“ visada tinkamai reaguoja į kritiką ir pateikia atsaką, darydami pokyčius, kurie patenkintų vartotojo poreikius.

2.Bendrovė labai didelį dėmesį skyrė reklamai.

3.Vartotojų skaičiaus didinimui, „McDonald‘s Corporation“ gerai įsigilino į vaikų psichologiją. Duodami nemokamus žaisliukus vaikams, susilaukė daug neigiamų reakcijų iš kritikų, tačiau didino savo pardavimus.

4.Įsitraukė į gamtos tausojimą, perdirbdami šiukles, kavos puodeliuų gamyboje putų polisterolį keisdami alternatyvia medžiaga, naudodami organinius indelius.

5.Vištieną pakeitė genetiškai modifikuotomis, taip siekdami sutaupyti išlaidas, tačiau šiuo savo poelgiu, mano nuomone, jie gali prarasti didelę vartotojų dalį Europoje, nes pastaruoju metu čia ypač daug dėmesio skiriama ekologiškam maistui ir vis daugiau žmonių įsitraukia į sveiką gyvenseną. Todėl, jei „McDonald‘s Corporation“ neatsižvelgs į ekologines tendencijas, gali prarasti didelį kiekį vartotojų Europoje.

  • Marketingas Analizės
  • 2015 m.
  • 6 puslapiai (1695 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 17 KB
  • „McDonald's“ atvejo analizė
    10 - 8 balsai (-ų)
„McDonald's“ atvejo analizė. (2015 m. Kovo 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/mcdonalds-atvejo-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 10:06