Mcdonalds reputacija Kauno mieste


Vadybos analizė. Įvadas. Organizcija ir jos veiklos pristatymas. Organizacijos reputacijos formavimo analizė. Vizualinis identitetas. Socialinės akcijos. Žalioji reputacija. Organizacijos reputacijos tyrimas. Tyrimo metodika. Tiriamieji klausimai. Duomenų rinkimo metodai. Tiriamoji visuma, imtis ir atranka. Tyrimo eiga. Tyrimo apribojimai. Tyrimo rezultatai. Internetinių šaltinių analizė. Prekių reputacija. Aptarnavimas. Socialinė reputacija. Bendravimas su visuomene. Žalioji reputacija. Reputacijos stiprybių ir silpnybių išryškinimas. Organizacijos reputacijos tobulinimo pasiūlymai. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai.


•Išsianalizavę šaltinius apie „McDonald‘s“ galime teigti, kad McDonald‘s organziacija gerai komunikuoja su visuomene, skiria daug dėmesio savo vizualiniam identitetui, kuris yra orentuotas į vartotojus. Taip pat stengiasi dalyvauti ir skatinti socialines akcijas, bei stengiasi komunikuoti savo žaliąją reputaciją ir tai sėkmingai daro.

•Atlikus tyrimą galima teigti, kad „McDonald‘s“reputacija vartotojų tarpe yra teigiama. Tai parodo respondentų atsakymai ir galutiniai rezultatų duomenys, kurių dauguma buvo vertinami aukščiausiais balais, ir iš kurių galima spręsti, kad „McDonald‘s“ reputacija yra teigiama.

  • Vadyba Analizės
  • 2014 m.
  • 38 puslapiai (5185 žodžiai)
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 1377 KB
  • Mcdonalds reputacija Kauno mieste
    10 - 2 balsai (-ų)
Mcdonalds reputacija Kauno mieste. (2014 m. Balandžio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/mcdonalds-reputacija-kauno-mieste.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 15:55