Mcdonalds


Verslo savarankiškas darbas. Atmosfera. Ray crock mintys apie svečio aptarnavimą. Marketingas. Ray Corey. Anonimas. Būti populiariausiu greito aptarnavimo restoranu su ten dirbančiais žmonėmis, kurie savo įkvėpimu kiekvieną svečią visada žavi neprilygstama Kokybe, Aptarnavimu, Švara ir Verte“. Lsm (local store marketing). Vaikų marketingas. Nuo 2 iki 7-8 m. vaikai – Ronaldo McDonaldo tikslinė grupė. Pakopa kaš&v. Kokybė, aptarnavimas, švara ir vertė. Pakopa matomumas/dominavimas. Ray Kroc. Tikslas parodyti McDonald's pranašumą. Prekybos zonos analizė. Pakopa pagrindinės lsm taktikos. Asmenybė. Reikia atlikti. Tai viena iš pagrindinių LSM akcijų. Ekskursijos organizavimas. Ronaldas mcdonaldas. Oranžinis kubilas. Pakopa promocija/reklaminės akcijos. P. o. p. priemonės. TAIGI P. O. P. išorėje – papildoma TC (čekis). Suaugusiųjų promocijai. Happy meal. Darbuotojų skatinimas. Kaip sukurti gerą skelbimą. Sudėtinės skelbimo dalys. Kaip svetingai bendrauti su svečiais. Mini ekskursijos organizavimas yra nuotykis, kuris pakeičia svečio sugadintą nuotaiką.


McDonald's – tai istorija vieno žmogaus ir daugelio žmonių, istorija minčių, kurios buvo įgyvendintos ir tobulinamos atkakliu darbu.

Ray Kroc, McDonald's įkūrėjas, yra vienintelis žmogus, kuris pamatė dideles kokybiško maisto, greito aptarnavimo galimybes ir efektą, kurį daro greito aptarnavimo industrija.

Krokas pastebėjo, kad nedidelis restoranėlis Kalifornijos pietuose, kurį buvo įkūrę broliai McDonaldai, įsigijo 8 tokias mašinas.

Smalsumo vedamas Krokas nutarė aplankyti brolius ir savo akimis pamatyti, kaip restoranas gali panaudoti tokį kiekį mašinų.Tris dienas stebėdamas didžiulį žmonių srautą, kurie ateidavo gėrimų, Krokas užsidegė entuziazmu.

Krokas nesugebėjo sudominti brolių McDonaldų, kad šie praplėstų savo veiklą už JAV ribų. Tačiau vietoje to jis įgijo išimtinę teisę licenzijuoti prekybinį McDonald's ženklą. Jis pagerino ir patobulino gamybos sistemą ir 1955 m. balandžio 15 dieną Krokas atidarė savo pirmąjį McDonald's restoraną Des Plainse, Iljinojaus valstijoje.

Ryškus keramikinis McDonald's pastatas buvo skirtas šeimoms ir traukė naujus pirkėjus.Šis pastatas buvo valomas kiekvieną dieną iš išorės ir iš vidaus. ,,Išorė yra labai svarbi,-sakė Krokas. Restoranas, kurio išorė rodo sėkmę, turi daugiau šansų į pasisekimą.“ 1961 m. iš brolių McDonaldų buvo išpirktos visos teisės į sistemą ,,McDonald's“.

Šiandien ,,McDonald's“ korporacija yra tarptautinė kompanija, daranti daugiamilijardinę apyvartą. Meniu keitėsi atitinkamai su vartotojų skoniu. Gamybos ir apmokymo skyriai vysto naujus apmokymo kursus ir medžiagą. Naujų produktų panaudojimas parodo ,,McDonald's“ siekį teikti vartotojams tai, ko jie pageidauja.

Mes neturime pamiršti, kad mūsų svečiai – tai ta priežastis, dėl kurios mes dirbame. Mūsų darbo tikslas – aptarnauti kiekvieną svečią taip, kaip atskirą asmenybę.

Daugelis žmonių mano, kad aptarnavimas ,,McDonald's“ yra greitas aptarnavimas.Tačiau tai yra kur kas daugiau. Aptarnauti svečią reikia taip, kaip jis norėtų būti aptarnautas. Įsiklausykite į svečio poreikius. Aptarnavimas – tai daryti žmonėms gera.

Yra akivaizdus skirtumas tarp ,,McDonald's“ ir kitų restoranų. Tas skirtumas užtikrina mums pirmenybę tarp kitų greito aptarnavimo restoranų. Mes manome, kad mes geresni. Geresni visur: ir aptarnavimo sferoje, ir produkcijos kokybės sferoje, ir švaros atžvilgiu.Kiekvieną dieną mums atsiranda milijonai galimybių padaryti gerą įspūdį žmonėms.

Mūsų svečiai nori gauti kokybišką maistą, nori gauti jį karštą, nori, kad juos greitai ir maloniai aptarnautų. Restoranas turi būti švarus, o kainos prieinamos.

Suteikime jiems tai ir ... dar truputį daugiau.

Rūpinkimės svečiais – atidarykite jiems duris, padėkite nunešti padėklus. Žinokite kai kurių svečių vardus. Šypsokitės ir žiūrėkite jiems tiesiai į akis.

Svečiai bus laimingi, lankydamiesi tokiame McDonald's. Jie jausis kaip namie. Jie bus laimingi. Jie išeis būdami geros nuotaikos ir vėl sugrįš.

Organizacijoje, kurioje marketingas yra aukšto lygio, sunku nustatyti, kas ištikrųjų dirba marketinge. Tai ateina iš fakto, kad kiekvieną sprendimą daro klientas.

Apsaugoti McDonald's brandą (rinkos su aktyviais konkurentais) (sukurti pozityvų imidžą: ,,Kodėl McDonald's yra geresnis nei kiti restoranai“)

Teisingas kelias, apibūdinantis McDonald's brandą, duoda atsakymą į klausimą: ,,Kodėl McDonald's yra kitoks ir geresnis restoranas nei visi kiti jo konkurentai“

Tai – pozityvaus įvaizdžio sukūrimas mūsų potencialių klientų akyse.Tai reiškia, kad McDonald's brandas asocijuotusi su kažkuo maloniu ir geru (švara, restoranas visai šeimai). Jeigu tai pavyksta, mes laimime; jeigu ne – vadinasi, ryšio tarp mūsų ir vartotojo nėra.

Marketingas McDonald's veiks tik tada, kai Kokybė, Aptarnavimas, Švara bus aukščiausiame lygyje. Papildomai mūsų vartotojai turi gauti daugiau:

Mcdonalds. (2016 m. Sausio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/mcdonalds.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 13:39