Medicinos personalo konfliktai


Atsiliepimai apie slaugytojas kmuk. Medicinos personalo charakterio bruozai. Slaugytoju nesutarimai darbe. Konfliktai slaugytojos darbe. Konfliktai slaugytojų darbe. Medicininio personalo mikroklimatas. Darbo- šeimos konfliktas tarp slaugytoju. Konfliktai+tarp+slaugytojų. Slaugytoju asmenybės bruožai. Medicinos personalo ivertinimas.

Psichologijos kursinis darbas. Turinys. Santrauka. Įvadas. Konflikto pagrindiniai komponentai. Konflikto eiga, konflikto sprendimo būdai. Trečiojo įtaka konflikto metu. Asmens charakterio bruožai ir jų įtaka konfliktui. Konflikto baigtis. Konflikto nauda, konflikto žala. Išvados po konflikto. Pasiūlymai konfliktui spręsti, išvengti. Apibendrinimas. Išvados. Literatūra. Priedai.


Darbo tikslas – įvertinti medicinos personalo požiūrį į konfliktą provokuojančius veiksnius, konflikto sprendimų paieškas, konflikto patyrimo objektas – medicinos personalo – slaugytojų požiūris į konfliktus, jų sprendimo būdus. Tyrimui atlikti buvo suformuota grupė iš 10 slaugytojų, dirbančių kmuk įvairiuose skyriuose, kol bei Kauno ii ligoninės skyriuose. Respondentai atrinkti atsitiktinės atrankos būdu. Tyrime naudotas kokybinis tyrimo tipas. Duomenų rinkimui – pusiau struktūruotas atvirų klausimų interviu, sudarytas remiantis moksinės literatūros apie konfliktus medžiaga. In susipažinus su e. Bagdono, l. Rapalienės, a. Sakalo požiūriais į konfliktų priežastis, buvo išskirtos slaugytojų kolektyve, slaugytojų – gydytojų grupėse pasitaikančių konfliktų priežastys. Slaugytojų grupėse: dėl išteklių paskirstymo(1 resp. ) , dėl darbų sąryšio kylančius konfliktus (nurodo resp. ) , dėl skirtingų vertybių kylančius konfliktus pastebi resp. Aprašytas konfliktines situacijas būtų galima išskaidyti į konfliktų tipus: asmeninius, tarpasmeninius, asmenybės ir grupės, tarpgrupinius konfliktus. Respondentų situacijose kilo šie konfliktų tipai (imame tik slaugytojų grupę) : tarpasmeniniai 6, asmenybės ir grupės 2, tarpgrupinius, tik slaugytojų grupėse. (viena slaugytoja interviu metu kalbėjo tik apie konfliktus slaugytojų ir gydytojų tarpe). Išaiškinus konflikto priežastis, kilusias slaugytojų kolektyve, atkreiptinas dėmesys į tai, kad tarpasmeniniams konfliktams kilti svarbu vieno asmens darbo rezultatai, įtakojantys kitų darbuotojų darbo kokybę bei psichoemocinį mikroklimatą darbe, darbų sąryšis ligoninės makrosistemoje. Svarbūs konfliktai kylantys slaugytojų ir jų vadovo tarpe. Šie konfliktai priskiriami asmenybės ir grupės konfliktų tipui, kylą ir dėl darbų sąryšio, ir dėl vertybių, ir dėl skirtingos elgsenos, bendravimo stiliaus. Kaip atskira konfliktų tipų grupė išskirti konfliktai, kylantys su gydytojais. Išanalizavus duomenis, išskirtos šios priežastys: blogai perduota informacija (1 resp. ) , skirtingos vertybės/arba tiesiog žmogiškumo stoka (2 resp. ), kirtinga elgsena (4 resp. ) , darbų sąryšis (jai priklauso kompetencija ir atsakingumas) – (3 resp. ). Tyrime taip pat analizuota pati konflikto eiga, bei konflikto sprendimo būdai. Kilus konfliktui tarp slaugytojų, matyti, kad slaugytojos linkusios kompromiso būdu ( 5resp. ) bei bendradarbiavimo (2 resp. ) konflikto sprendimų būdu spręsti problemas. Kilus konfliktui su vadove tenka rinktis kraštutinį sprendimo variantą viso kolektyvo psichoemocinei gerovei.

Medicinos personalo konfliktai. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/medicinos-personalo-konfliktai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 22:00