Meditacija ir begiojimas


Sveikatos skaidrės.

“Meditacija, bėgiojimas – atgaiva ne tik sielai, bet ir. ”. Sveikos gyvensenos projektas. Kas yra meditacija? Kuo naudinga meditacija? Meditacijos rūšys. Patarimai, kaip pradėti medituoti? Kas vyksta meditacijos metu? Ko reikia pradedant bėgioti. Pulsas. Kaip suskaičiuoti pulsą bėgant? Kvėpavimas. Bėgiojimo privalumų virtinė. Informacijos šaltiniai.


Budizmo dzenas. Sufijų murakaba. Hinduizmo joga. Krikščionių kontempliacija. Daoizmo cigunas. Taip pat tai gali būti malda ar mantra.

Pasirink patogų laiką. Pasirink tylią vietą. Sėdėk patogiai. Išlaikyk palyginti tuščią skrandį. Pradėk nuo kelių apšilimų. Kelis kartus giliai įkvėpk. Lengvai šypsokis. Įsijunk vedamą meditaciją. Atsimerk lėtai ir švelniai. Patirk šviežumą ir mėgaukis savo diena.

Bėgant greičiausiai sudega riebalinis audinys . Bėgimas geriausiai “pažadina” jūsų energiją. Bėgiojate gryname ore, todėl grynas oras veikia palankiai.

  • Sveikata Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (504 žodžiai)
  • Sveikatos skaidrės
  • MS PowerPoint 1376 KB
  • Meditacija ir begiojimas
    10 - 5 balsai (-ų)
Meditacija ir begiojimas. (2016 m. Kovo 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/meditacija-ir-begiojimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 12:42