Medžio pjuvenų briketų transportavimas: Utena-Gdynia


Logistikos kursinis darbas.

Medžio pjuvenų briketų transportavimas: Utena-Gdynia.


Norint, kad krovinys galutinį kelionės tašką pasiektų puikios būklės jį reikia pritvirtinti tinkamai, pagal krovinių išdėstymo ir tvirtinimo reikalavimus. Talpinant krovinį turi būti laikomasi svorio ir kitų išmatavimų standartų. Taip pat automobilio ašies apkrova negali būti didesnė negu nurodyta techniniame pase. Krovinys turi būti tinkamai paskirstytas per krovinio skyriaus plotą ir turi būti tinkamai pritvirtintas priklausomai nuo gabenamo krovinio gabaritu formos ir t.t.

Kroviniai turi apsaugoti nuo pažeidimų tiek kraunant, tiek kelionės metu, tiek krovinį iškraunant. Krovinys turi nepakeisti savo pradinės išvaizdos, todėl kraunant ir tvirtinant reikia įvertinti, kad lengvesnius krovinius reikia krauti ant sunkesnių krovinių, kad svorio paskirstymas kabinoje turi būti subalansuotas. Jeigu tarp kroviniu išdėstymo lieka tarpai, juos geriau užpildyti tam tikromis medžiagomis, kad tarp krovinių nebūtų trinties.

Kroviniai dažnai kraunami ir tvirtinami naudojant vienus populiariausių dugninių EPAL (arba EUR) padėklų dėka, kurių matmenys (80 x 120 x 12 cm) Šie padėklai gali būti dvipusiai ir keturpusiai, gali turėti kilpas pritaikytas krauti kranais.

  • Logistika Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (1034 žodžiai)
  • Universitetas
  • Logistikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 4789 KB
  • Medžio pjuvenų briketų transportavimas: Utena-Gdynia
    10 - 8 balsai (-ų)
Medžio pjuvenų briketų transportavimas: Utena-Gdynia. (2016 m. Gegužės 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/medzio-pjuvenu-briketu-transportavimas-utena-gdynia.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 21:42