Meninės kūrybos įpatumai


Ugdymas pletojamas per. Patarlės ir priežodžiai meninės kalbos puošmena. Meninis ugdymas referatas. Kasdieninis estetinis patyrimas. Kaip literatura padeda formuotis asmenybe?. Meninis ugdymas teoretikai.

Menų referatas. Įvadas. Menas tapo svarbiausiu tautų mokytoju. Meninės kūrybos ypatumai. Išvados. Literatūra. Menas - galinga ir niekuo nepakeičiama dvasinio asmenybės turtinimo priemonė. Jis yra kaip žmonių sąveikos, bendravimo, kaip savitarpio supratimo, galiausiai - kaip kultūros kalba, typiška tikrovės išraiška, o tikrovė – tautos žmonių gyvenimas. Meno veikiama asmenybė pajunta stipresnį gyvenimo tvarkos ir harmonijos poreikį. Jis pajėgia sukelti ištisą jausmų gamą t. Y. Pažadina žmoguje kūrybišką prigimtį, palaiko gyvenimo pilnatvę, kompensuoja teigiamų jausmų, džiaugsmo ir dvasingumo stoką. Tai itin svarbu visuomenės gyvenimui, žmogaus asmenybės formavimuisi. Meninis ugdymas - tarsi „nauji vartai i pasaulį“ kuris plėtojamas per daugelį meno dalykų, todėl tenka plėsti švietimo galimybes ir ieškoti būdų, kaip sukultūrinti žmogų.


Menas - galinga ir niekuo nepakeičiama dvasinio asmenybės turtinimo priemonė. Jis pajėgia sukelti ištisą jausmų gamą

Meninis ugdymas - tarsi nauji vartai i pasaulį kuris plėtojamas per daugelį meno dalykų, todėl tenka plėsti švietimo galimybesžmogus dažnai būna ne jautrus grožiui. Jis dėl to nekaltas. Taip yra tik dėl estetinio ugdymo stokos. Pragmatinė nuostata tarsi užspaudžia jo galimybes ir tampa vos ne tikrąja jo prigimties dalimi. Todėl tenka plėsti švietimo galimybes ir ieškoti įvairių būdų, kaip sukultūrinti žmogų, kaip išugdyti jo skonį bei dvasines reikmes. Tos naujos dvasinės reikmės neretai atsiranda gerėjant gyvenimo sąlygoms, ilgėjant laisvalaikiui ir plečiantis bendravimo sričiai. Meno pasaulis daro dve? Kasdienis estetinis patyrimas, nuolat plėtojamas ir skatinamas, padeda tapti pilnavertei asmenybei - homo aestheticus.

Meninio ugdymo plėtotei ir kaitai didelį dėmesį skiria įvairių šalių ugdymo teoretikai, organizatoriai, praktikai, menininkai, kultūros darbuotojai, pedagogai. Vaikų ir jaunimo meninės kultūros plėtra rūpinasi ir tarptautinės organizacijos - unesco, es, et. Be to, 1998 metais jto priimtoje vaiko teisių konvencijoje įtvirtinamos vaiko teisės meninei raiškai.

Toks sulauktas dėmesys meniniam ugdymui rodo, jog suvokiama - permainos švietime būtinos, pirmiausia, dėl informacinio amžiaus poreikių. Tai gali būti sėkmingai vykdoma tik naujai suvokus ugdymą, suteikus jam kūrybinio potencialo plėtojimu paremtą ugdymo turinį ir formą. Viena iš tokių svarbių sąlygų - dėmesys meninio ugdymo plėtrai. Jis yra svarbus visapusiško (viso) ugdymo pažangai, jo vykdymo efektyvumui.

Daugelis meno teoretikų ir praktikų, per eilę tyrimų ir stebėjimų metų, prieina prie vieningos nuomonės, jog meninis ugdymas yra itin svarbus bręstančio žmogaus asmenybės formavimuisi; be kita ko, jo dėka vyksta asmenybės lavinimas, plėtojami mąstymo gebėjimai, ugdomas kūrybingumas, formuojasi vertybinė nuostatos.

Todėl ir yra pabrėžiamas meninio ugdymo - dailės mokymo - aktualumas šiuolaikinėje informacinėje visuomenėje , o taip pat pabrėžiamos ir meninio ugdymo galimybės paveikti bendrojo lavinimo mokymo kaitą, inspiruoti atsinaujinimo, demokratiškumo, šiuolaikiškumo dvasia .

meninis ugdymas padeda formuotis atvirai visuomenei, skatina kultūrinį dialogą, formuoja multikultūrines tradicijas . Meninis ugdymas plėtojamas per daugelį meno dalykų -meno, šokio, dramos, iškalbos ir kt.

  • Menai Referatai
  • 2010 m.
  • 7 puslapiai (1926 žodžiai)
  • Menų referatai
  • Microsoft Word 16 KB
  • Meninės kūrybos įpatumai
    10 - 1 balsai (-ų)
Meninės kūrybos įpatumai. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/menines-kurybos-ipatumai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 19:33