Meno istorija Triumfuojančioji Bažnyčia


Menų skaidrės.

Meno istorija. Dešimtoji tema. Triumfuojančioji bažnyčia. Europa, xii a. Europa. Pagrindinės gotikinio meno stiliaus ištakos ir svarbiausi bruožai xii a. Pagrindinė gotikinio meno stiliaus idėja triumfuojančioji bažnyčia. Pagrindinis gotikos stiliaus skiriamasis elementas – tai. . smailiosios arkos. Gotikos stiliaus pagrindą sudaro. . grakščios akmeninės struktūros. Gotikos architektūros stilius neatsiejamas nuo. Pagrindiniai gotikos stiliaus bažnyčių ypatumai didingumas, elegancija, prabanga, lengvumas anapusinio rojaus įspūdis. Pagrindiniai gotikinių bažnyčių ir skulptūrų vizualieji bruožai architektūra sklandumas. Pagrindiniai gotikinių bažnyčių ir skulptūrų vizualieji bruožai (tęsinys) skulptūra išraiškingumas. Pagrindiniai gotikinių bažnyčių ir skulptūrų vizualieji bruožai (tęsinys) pajungtumas bažnytinei doktrinai. Pagrindinius gotikos stiliaus plėtros aspektus apibrėžia. . nuolatinės naujų sprendimų paieškos bažnyčių statyboje. Pagrindinės tradicijų ir naujovių sankirtos mene naujos senų religinių temų interpretacijos. Pagrindinės tradicijų ir naujovių sankirtos mene (tęsinys) stiprėjantis dėmesys gyvybingumo išryškinimui. Pagrindinės tradicijų ir naujovių sankirtos mene (tęsinys) pastangos išryškinti kūno formas. Pagrindinės tradicijų ir naujovių sankirtos mene (tęsinys) dėmesio centre – ne tik vaizduojamasis objektas. Pagrindinės tradicijų ir naujovių sankirtos mene (tęsinys) įtaigos ir įtikimumo siekimas. Pagrindinės tradicijų ir naujovių sankirtos mene (tęsinys) biblijos pasakojimų prasmių atskleidimas. Skulptūros meno raida neatsiejama nuo. . pastangų figūroms suteikti maksimalų gyvumo įspūdį. Pagrindiniai rankraščių iliustravimo aspektai jausmų perteikimo sureikšminimas. Pagrindiniai rankraščių iliustravimo aspektai (tęsinys) gilaus jausmo išraiškos svarba. Pagrindiniai specifiniai meno bruožai portretinio žanro ir portretinio panašumo nebuvimas. Pagrindiniai italų meno bruožai dėmesys skulptūrai antikinio meno kūrinių studijavimas. PAGRINDINIAI ITALŲ MENO BRUOŽAI (TĘSINYS) Dėmesys reljefui tendencija viename reljefe jungti įvairius pasakojimus. Pagrindiniai italų tapybos aspektai xiii a. Pagrindinės giotto (1266/1267–1337). Pagrindiniai giotto meno darbai – tai. . sienų tapyba (freskos). Skulptūros meno įtaka giotto tapyboje graikų stiliaus skulptūros įtaka erdvės iliuzija. Pagrindiniai giotto tapybos principai tapybos. Pagrindiniai giotto tapybos principai (tęsinys) atsisakymas vaizduoti tam tikras figūros dalis. Giotto menininko. Reikšminiai žodžiai gotika triumfuojančiosios bažnyčios. Graikų skulptūros įtaka dėmesys natūrai. REIKŠMINIAI ŽODŽIAI (TĘSINYS) Sąmoningas proporcijų nepaisymas Giotto menininko, kaip įžymybės, sampratos atsiradimas. Giotto tapybos inovacijos gotikos stiliaus skulptūrų principo perkėlimas į tapybos sritį.


Pagrindinis gotikos stiliaus skiriamasis elementas – tai... ...smailiosios arkos.

Gotikos architektūros stilius neatsiejamas nuo... ...plonų ir siaurų statybos konstrukcijų vyravimo; ...gausių ažūrinių detalių.

PAGRINDINĖS TRADICIJŲ IR NAUJOVIŲ SANKIRTOS MENE: Naujos senų religinių temų interpretacijos; Iškilmingos simetrijos išlaikymas; Griežtos simetrinės kompozicijos silpnėjimas;.

Pagrindinės tradicijų ir naujovių sankirtos mene (tęsinys): dėmesio centre – ne tik vaizduojamasis objektas, bet ir jo vaizdavimo būdai;.

Pagrindinės tradicijų ir naujovių sankirtos mene (tęsinys): įtaigos ir įtikimumo siekimas; biblijos pasakojimų vaizdavimas; siekis sujaudinti žiūrovą;.

PAGRINDINĖS TRADICIJŲ IR NAUJOVIŲ SANKIRTOS MENE (TĘSINYS): Biblijos pasakojimų prasmių atskleidimas, paguodos skelbimas ir pamokymų ryškinimas meno kūriniuose.

Pagrindiniai rankraščių iliustravimo aspektai: jausmų perteikimo sureikšminimas; scenų komponavimas pagal taisyklingus brėžinius;.

PAGRINDINIAI RANKRAŠČIŲ ILIUSTRAVIMO ASPEKTAI (TĘSINYS): Gilaus jausmo išraiškos svarba; Dėmesys figūrų išdėstymui; Menkas dėmesys tikroviškumo ir gyvumo įspūdžiui.

PAGRINDINIAI SPECIFINIAI MENO BRUOŽAI: Portretinio žanro ir portretinio panašumo nebuvimas, išskyrus retus išimties atvejus; Sąmoningas proporcijų nepaisymas.

PAGRINDINIAI ITALŲ TAPYBOS ASPEKTAI: XIII a. pr.-vid.: graikų stiliaus mozaikų vyravimas bažnyčiose; XIII a. pab.: esminės naujovės tapybos mene; Tikroviškumo nebuvimas.

PAGRINDINĖS GIOTTO (1266/1267–1337) INOVACIJOS TAPYBOJE: Tikroviškų gotikos stiliaus skulptūros principų perkėlimas į tapybos sritį;.

  • Menai Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 34 puslapiai (596 žodžiai)
  • Menų skaidrės
  • MS PowerPoint 6905 KB
  • Meno istorija Triumfuojančioji Bažnyčia
    10 - 8 balsai (-ų)
Meno istorija Triumfuojančioji Bažnyčia. (2016 m. Gegužės 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/meno-istorija-triumfuojancioji-baznycia.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 21:58