Metalinis geležinkelio tiltas kursinis projektas


Statybos kursinis darbas. Aiškinamasis raštas. Sijų komponavimas. Geležinkelio tilto perdangos įražų skaičiavimas. Norminės apkrovos apskaičiavimas. Skaičiuotinės apkrovos skaičiavimas. Norminis lenkimo momentas. Skaičiuojamasis lenkimo momentas. Norminė skersinė jėga. Skaičiuotinė skersinė jėga. Skaičiavimas nuo kintamosios eismo apkrovos. Norminis lenkimo momentas. Norminė skersinė jėga. Skaičiuojamasis lenkimo momentas. Norminė skersinė jėga. Maksimalių įražų skaičiavimas. Norminės apkrovos. Norminės apkrovos. Sudėtinio skerspjūvio sijos projektavimas. Optimalus sijos aukštis. Minimalaus sijos sienelės aukščio skaičiavimas. Minimalaus sienelės storio skaičiavimas. Lentynų parametrų nustatymas. Juostos skaičiuotinio inercijos momento apskaičiavimas. Juostos pločio nustatymas. Suprojektuoto skerspjūvio tikrinimas. Sijos momento tikrinimas. Sijos standumo tikrinimas. Sijos lenkimo stiprumo tikrinimas. Lenkiamųjų elementų kerpamojo stiprio tikrinimas. Sijos vietinio pastovumo tikrinimas. Šliejamoji galia atsižvelgiant į šliejamąjį klupumą. Sąstandų komponavimas. Sąstandos pastovumas. Virintinių siūlių laikomoji galia. Varžtinių jungčių projektavimas. Juostos sujungimo varžtais skaičiavimas. Sienelės sujungimo varžtais skaičiavimas. Literatūros sąrašas.


Metalinio geležinkelio tilto kursinis projektas pradedamas nuo sijų komponavimo, tai atliekama remiantis kursinio projekto užduotyje pateiktais išeitiniais duomenimis: atstumas tarp sijų ašių – 2,40 metro, sijų tarpatramis – 21,20 metro.

Užduotyje nurodytas tilto paklotas – gelžbetoninė plokštė su balastu, dėl patogesnio transportavimo sija yra dalinama į dvi dalis po 10,6 metro, sijos yra sujungiamos tarpusavyje stipriais varžtais M30, kurių kokybės klasė 10.9. Sijos sujungtos dirba kaip vientisas elementas.

Kintamai apkrovai apskaičiuoti naudojamas apkrovimo modelis LM 71. Geležinkelio apkrovų modeliuose neįvertinami dinaminiai poveikiai, todėl atliekant skaičiavimus įvedami atitinkami dinaminio poveikio koeficientai. Pagal EN nurodyta, kad vienas bėgis gali būti labiau apkrautas nei kitas, todėl sijos apkrova pasiskirsto nevienodai. Atlikus skaičiavimus nustatyta, kad viena sija gali būti apkrauta 0,536 karto visos apkrovos, todėl šią didesnę apkrovos dalį naudosime skaičiavimuose.

  • Statyba Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 28 puslapiai (1708 žodžiai)
  • Universitetas
  • Statybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 489 KB
  • Metalinis geležinkelio tiltas kursinis projektas
    10 - 3 balsai (-ų)
Metalinis geležinkelio tiltas kursinis projektas. (2014 m. Vasario 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/metalinis-gelezinkelio-tiltas-kursinis-projektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 00:14