Metalo dirbinių gamyba


Marketingo kursinis darbas.

Įvadas. Rinkodaros komplekso elementai. Rinkos tyrimas. Rinkodaros aplinka. Mikro aplinkos elementai. Makro aplinkos elementai. Rinkos segmentavimas. Vartotojo elgesio faktoriai. Konkurentų analizė. Prekės politika. Kainos politika. Pateikimo politika. Rėmimo politika. Išvados. Literatūra. Priedai.


Siekiant sėkmingai dirbti rinkoje, kurioje vyksta prekių/paslaugų pirkimas – pardavimas, sandoriai ir kt., reikia tą rinką gerai pažinti, ištirti. Apibūdinant situaciją rinkoje svarbu nustatyti jos esamą būklę, kokie mikro, makro aplinkos veiksniai ją įtakoja, atlikti rinkos tyrimą, jos segmentavimą, panagrinėti ankstesnes tendencijas ir pardavimų prognozes keletui metų į priekį. Labai svarbu nustatyti potencialią produkto rinką. Vertinant paklausą rinkoje, reikia išanalizuoti, kas yra pagrindiniai vartotojai, kokie jų poreikiai, ištirti konkurentus ir aptarti susijusius klausimus tokius kaip: asortimento planavimas, naujos produkcijos ruošimas, kainų nustatymas, gaminių paskirstymas ir realizavimas.

Reikia išnagrinėti svarbiausius verslo aplinkos ekonominius, teisinius, politinius, socialinius, technologinius, kultūrinius veiksnius ir numatomus jų pokyčius, kurie gali būti svarbūs siekiant numatytų įmonės tikslų.

1P – Prekė – auskarai, apyrankės, žiedai, grandinėlės, sagės.

2P – Kaina – aukšta.

Pardavimų skatinimas – perkant daugiau nei už 600 Eur., taikoma 10% nuolaida. Taip pat perkant ne mažiau kaip už 50 Eur., pasirinktas įpakavimas kainuos 50% pigiau.

Ryšiai su visuomene – įmonė remia Vilniaus vaikų socialinės globos namus „Gilė“.

Kiekviena įmonė rinkodaros sferoje veikia remdamasi tam tikra koncepcija. Rinkodaros koncepcija – tai įmonių valdymo orientacija į didžiausią vartotojų poreikių tenkinimą. Yra išskiriamos penkios orientacijos: gamybos, prekės, pardavimo, rinkodaros, socialinė – etinė orientacija.

Įmonė UAB „SanSil jewelry“ vadovaujasi prekės orientacija (gaminamos išskirtinės, vienetinės, aukštos kokybės prekės). Prekės orientacija – tai tokia valdymo orientacija, kai įmonė siekia savo tikslų gamindama geros kokybės išskirtines prekes.

Remiantis anketos duomenimis, 26 respondentai iš 62, papuošalus nešioja kartais, 24 nešioja kiekvieną dieną, 9 ypatingomis progomis ir 3 visai nenešioja papuošalų.

Pasidomėjus, kokius papuošalus respondentai nešioja, sužinojome, kad 33,9% dažniausiai nešioja auskarus, 21% pirmenybę teikia grandinėlėms, 19,4% nešioja žiedus, 14,5% apyrankes, 8,1% sages ir 2 visai neatsakė į klausimą.

Remiantis anketos duomenimis, 20 respondentų papuošalus perka kartą per metus, 19 kartą per mėnesį, 5 kartą per savaitę, 17 pažymėjo kita, vadinasi, perka dažniau nei kartą per savaitę arba rečiau nei kartą per metus ir 1 visai neatsakė į klausimą.

Į klausimą, ar perkate rankų darbo papuošalus, respondentai atsakydami pasidalino per puse, 30 atsakė, kad perka, 29, kad neperka ir 3 visai neatsakė į klausimą.

Remiantis anketos duomenimis, daugiau nei puse visų apklaustųjų (53,2%) papuošalus renkasi pagal išvaizdą, 21% pagal kokybę, 14,5% pirmiausia atkreipia dėmesį į kainą, 9,7% į medžiagą ir 1 visai neatsakė į klausimą.

Pasidomėjus spalvų pasirinkimu, sužinojome, kad 18 respondentų patinka vienspalviai papuošalai, 12 juodi/balti ir 10 renkasi žemės atspalvių papuošalus. Kiek mažiau (8) patinka dangaus atspalviai, 7 ryškūs tonai, 6 ugnies atspalviai ir 1 visai neatsakė į klausimą.

Remiantis anketos duomenimis, didžiajai daliai respondentų (40) nesvarbus papuošalų įpakavimas, 21 svarbus ir 1 visai neatsakė į klausimą.

Pasidomėjus, kur respondentai perka papuošalus, sužinojome, kad dažniausiai jie juos perka juvelyrinėse parduotuvėse (32,3%), prekybos centruose (27,4%) bei internetinėse parduotuvėse. Likusieji papuošalus įsigyja mugėse (8,1%), galerijose (3,2%) ir kitur (6,5%).

Remiantis anketos duomenimis, 26 respondentams reklama neturi įtakos renkantis papuošalus, 14 turi, 21 kartais ir 1 visai neatsakė į klausimą.

Pasidomėjus, kur respondentai pastebi papuošalų reklamas, sužinojome, kad dažniausiai jas pastebi internete (35,5%) arba žurnaluose (33,9%). Taip pat reklamos pastebimos ir televizijoje (11,3%) bei kitur (17,7%). 1 respondentas visai neatsakė į klausimą.

Metalo dirbinių gamyba. (2016 m. Kovo 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/metalo-dirbiniu-gamyba.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 18:49