Metalo gaminiai


Verslo kursinis darbas. Santrauka. Įmonės apibūdinimas. Verslo Aplinka. Ekonominė aplinka. Kultūrinė aplinka. Technologinė aplinka. Vidinės aplinkos analizė. Finansinė veikla. Personalas ir organizacija. Išorinės aplinkos analizė. Socialinė aplinka. Ekonominė aplinka. Konkurencinė aplinka. Rinkodara. Pagrindiniai UAB ,,Metalo gaminiai“ tikslai. Konkurentų analizė. Kainos. Produkto ciklo gyvavimo stadijos. Produkto gyvavimo stadijų ir kainos santykis. Rinkos plėtros strategijų ir kainodaros santykis. Verslo idėja. Produktai. Rizikos. Verslo Sistema. Reikalingų įrengimų ir darbo vietų skaičius. Reikalingų įrenginių skaičius. Pagrindinių darbininkų poreikio apskaičiavimas. Pagalbinių darbininkų bei administracijos darbuotojų skaičius. Tiesiogiai priskiriamo darbininkų atlyginimo ir įmokų SODRAI, tenkančių vienam gaminiui ir visiems gaminiams apskaičiavimas. Pagalbinių darbininkų ir administracijos darbo apmokėjimas bei įmokos socialiniam draudimui. Įmokos į garantinį fondą nuo viso darbo užmokesčio fondo. Gamybinių patalpų bei sandėlių plotas m². Reikalingas plotas buitinėms bei administracinėms reikmėms. Bendras patalpų plotas ir vertė. Medžiagų poreikis ir išlaidos metinei gamybos programai vykdyti. Einamosios atsargos natūriniais vienetais ir Lt. Draustinės (apsaugos) medžiagų atsargos natūriniais vienetais ir Lt. Reikalingas elektros energijos kiekis varikliams varyti. Kalendorinis grafikas. Finansų planas. Pinigų srautų ataskaita. Investicijų atsipirkimo laikotarpio skiačiavimas. Paskaičiuojame nepaskirstyto pelno kaina. Atsipirkimo periodo skaičiavimui reikalinga informacija.


Tyrimo metu galima išnagrinėti daugybę kitų veiksnių, kurie padės Jums tinkamai koreguoti savo rinkodaros strategiją ir Klientams pabrėžti savo įmonės privalumus. Ne paslaptis, jog kartais naudinga kurti kažką naujo ir unikalaus, o kartais - tiesiog pasimokyti iš kitų klaidų, jų nekartoti ir taip patenkinti Klientus.

Produkto ciklo gyvavimo stadijosProdukto kaina ne visada tiesiogiai priklauso nuo produkto gyvavimo stadijos.

Produkto gyvavimo stadijų ir kainos santykisProdukto arba paslaugos pobūdis ir rinkos specifika yra labai svarbūs. Kitas ne mažiau svarbus faktorius yra rinkos užimtumas. Paprastai dauguma verslininkų pakankamai neblogai išmano savo verslo šakos situaciją: žino esančius konkurentus, jų padėtį, konkurentų produktus, kainų politiką, savo produkto konkurencinį pranašumą (kainos, kokybės ir kitais atžvilgiais), esamą rinkos užimtumą, perspektyvas ir pan. Atsižvelgiant į tai, ar rinkos yra užimtos, ar naujos, gali būti formuojamos įvairios rinkodaros strategijos.Rinkos plėtros strategijų ir kainodaros santykisKadangi metalo gaminiai nėra pirmos būtinybės prekės, svarbi skverbimosi į rinką strategija. Galima ir produkto kūrimo strategija - plečiant turimą rinką ir skverbiantis į kitas. Galima produktą modernizuoti, plėsti asortimentą, kurti naujus paslaugų paketus, įsisavintoje rinkoje siūlyti naujus, modifikuotus produktus.Reiktų daugiau dėmesio skirti prekių ženklų reklamai, turimos rinkos dalies didinimui, pravartu ieškoti naujų produkcijos taikymo galimybių, skatinti produkto vartojimą.Šiose situacijoje galimos kelios kainodaros kryptys. Jei konkurencinį pranašumą lemia ne kaina, o paties produkto kokybiniai faktoriai, įmonės ar prekės ženklo žinomumas, per daug nuleisti kainą nėra tikslinga, tačiau nepamatuotai ją didinti taip pat. Nes rinkos užimtumas didelis ir mūsų prekes gali paprasčiausiai išstumti substitutai. Yra galimybė padidinti esamo produkto pardavimą, atrandant ir užimant laisvas rinkas. Šiuo atveju svarbu atsižvelgti į potencialių klientų poreikius, siekiant užimti naujas rinkas reikalinga adaptyvi ir lanksti, prie vartotojų poreikių pritaikyta kainodara, o tam tikrais atvejais ir produkto modifikavimas.Kaina turi būti suderinta atsižvelgiant į esamą rinkos situaciją. Racionalus ir pamatuotas rinkodaros strategijos kūrimas, kainodaros formavimas gali padėti išvengti daug problemų, su kuriomis susiduriama verslo plėtros procese.

O Mūsų įmonė, nors ir linkusi rizikuoti, bet stengiasi tai daryti atsargiai.

Rizikos rūšių yra labai įvairių. Pagrindinės, su kuriomis susiduriama versle yra šios:

Vidinės rizikos šaltinis – pati verslo įmonė. Ji atsiranda dėl neefektyvaus valdymo, klaidingos rinkodaros politikos. Pagrindinė vidinės rizikos rizika, yra darbuotojų rizikos, kuri susieta su įmonės darbuotojų profesionalumo lygiu bei charakterio bruožais. Būtent dėl šios priežasties, savo įmonėje darbiname tik geriausius specialistus.

Numatoma, kad gėlių stovų atsargos bus 7 dienas, o žvakidžių atsargos bus 8 dienas.

Įrenginiams remontuoti numatoma skirti 6 proc. nominalaus darbo laiko fondo.

Gamybos ciklo trukmė tekinimo 2 dienos, frezavimo2 dienos, šlifavimo2 dienos,gręžimo2 dienos, dažymo2 dienos, surinkimo truks 1 dienų, pakavimas truks dar 1 dieną. Vėliau gatavi gaminiai bus sandėliuojami.

Pakavimo, medžiagų pristatymo ir kitus darbus atlieka pagalbiniai darbuotojai. 10 pagrindiniams darbuotojams reikalingas vienas pagalbinis. Pagalbiniams darbininkams už darbą apmokama pagal laikinę darbo apmokėjimo sistemą (5,02 lt už valandą).

Administracijos darbuotojų įmonėje planuojami 3, kurie dirbs 0,5 etato. Etatinis direktoriaus atlyginimas 2300Lt., buhalterio 1800, vadybininko- sandėlininko 1500 Lt.

Metalo gaminiai. (2013 m. Spalio 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/metalo-gaminiai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 00:28