Microsoft kompanijos strategija


Apie microsoft kompanija. Microsoft kompanijos problemos. Microsoft referatas. Microsoft kompanija referatas speros. Platintoju analize. Microsoft kompanija. Microsoft kompanijos gamyba. Klientu profiliavimo strategija. Microsoft kompanijos finansiniai istekliai. Darnaus vystymosi strategija kompanijoje.

Ekonomikos kursinis darbas. Microsoft kompanijos strategija. Strateginio valdymo plėtros istorinės tendencijos. Strateginio valdymonustatininio modelio suvokimas. Išteklių analizė. Žmonių ištekliai. žmonių išteklių auditas. Organizacijos kultūros analizė. Finansiniai ištekliai. Strategijos finansavimo šaltiniai. Kapitalo kainos analizė. Ryšys tarp finansinių ir strateginių tikslų. Organizacijos silpnybės ir stiprybės. Aplinkos analizė. Konkurentų analizė. Konkurentų profiliavimas. Ilgalaikių konkurencinių pranašumų analizė. Konkurencijos intensyvumo analizė. Strateginių grupių analizė. Platintojų analizė. Klientų analizė. Paklausos analizė. Rinkos segmentacija. Bedravimo su klientais analizė. Organizacijos galimybės ir grėsmės. Tikslai , misija , vizija. Alternatyvų kūrimas. Sprendimų parinkimas. Strateginių trajektorijų analizė. Valdymo struktūros analizė. Strategijos įgyvendinimas.


Strateginis valdymas 20 am .pradžioje . Iki 20 am . pradžios privačios įmonės buvo mažos . Nors joms ir buvo reikalinga strategija kuri leistų efektyviau išlikti augančios konkurencijos sąlygomis , formaliai tokios strategijos dar neegzistavo . Tik augant gamybos koncentracijai ir industrializacijai Europoje , Šiaurės Amerikoje ir Japonijoje , tose šalyse susidarė formalios prielaidos atsirasti strateginio valdymo funkcijai įmonėse . Neformali strateginio valdymo pradžia siejama su vadybos atsiradimu . Pirmieji 20 am . pradžios vadybos tyrimo pradininkais laikomi F.Taylor , H.Fayol . F.Taylor , H.Fayol buvo aukšto rango administratoriai pramonėjė . Vadyboje įmonės strategijos kūrimas ir įgyvendinimas nebuvo laikomi svarbiausium objektu . Tyrimų vadybos srityje tikslas buvo detali organizacinių funkcijų analizė , stengiantis tobulinti įmonės kompanijos valdymą ( administravimą) . Plačiau tyrinėti specifines įmonės kūrimo problemas pradėta tik vėliau . Paraeliai taip pat vyko problemų tyrimas , kurios šiandien suprantamos kaip strategijos problemos .

Microsoft kompanijos strategija. (2012 m. Rugpjūčio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/microsoft-kompanijos-strategija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 06:08