Microsoft veiklos plėtros valdymo sprendimai


Vadybos namų darbas.

Įvadas. Organizacijos valdymas. Teoriniai aspektai. Pasirinktos organizacijos kaip tyrimo objekto ypatybės. Aktualios organizacijos veiklos plėtros problemos nagrinėjimas ir jos sprendimas. Apibendrinimas. Literetūra ir kiti šaltiniai.


Sustabdykit beprotybę: Ne švaistykite darbuotoju laiko ir kompanijos resursų nereikšmingiems procesams,taisyklėms ir t.t. Tikėkit kad darbuotojai yra pakankamai sumanus priimti pagrįstus sprendimus.

Namai toli nuo namų: Projektuokite darbo aplinką, taip kad ji imituotu namus – jeigu darbuotojams yra patogu, tai jie dirbs geriau.

Microsoft kompanija užsiima labai skirtinga veikla, nuo  operacinių sistemų iki žaidimų konsolių. Jų produktai tai operacines sistemos, programinė įranga toms sistemoms, savo kompiuteriai, žaidimai, žaidimu konsoliai, telefonai, smartlaikrodžiai ir daug kitų. Rinka visada reikalauja naujo produkto, tai ko dar niekada nebuvo rinkoje. Todėl produktu charakteristikos tampa vis geresnes, tuo tarpu technologijos tampa vis sudėtingesnes.  Dėl to kad organizacija bandė susitelkti ties tiek daug produktų, kompaniją ištiko nuosmukis, produktai perstojo tenkinti vartotoją. 

Microsoft veikia daug politiniu veiksniu, vyriausybės, regioniniu ir tarptautiniu lygmenimis. Be įprastu veiksniu Microsoft veikla per paskutinius keletą metų privedę prie kito rinkinio politiniu veiksniu. Žymėtina kad atkreipę vyriausybes ir politiniu partijų dėmesį į save dėl antimonopolinių susiję klausimu. Neseniai Kinijos ištirti Microsoft budai, kaip yra parduodama Office ir Windows įranga ir platinamas Internet Explorer browser ir Windows Media Player, gali būti minėtaskaip politinio faktoriaus įtakos pavyzdys. 

Yra diapazonas ekonominiu veiksniu kurie veikia Microsoft tiesiogiai arba netiesiogiai. Jie įtraukia į save ekonomikosaugimą arba nuosmuki rinkoje, palūkanų normų pokyčius ir valiutų kursus, mokesčių tarifus, infliacija, pokyčiai darbo sąnaudoms ir išlaidos kitiems ištekliams ir kt. Globali finansinė krizė, parodė žalinga poveiki Microsoft, kas privedę prie atlyginimo išmokėjimo delsos. Dar labai didelis ekonominis poveikis yra valiutu kursu pakeitimas, nes labai didele dalis pelno eina iš tarptautiniu rinku.

Microsoft turi labai dideli diapazoną socialiniu veiksniu, tokiu kaip demografiniai pakeitimai, vartotoju požiūriu irnuomonių pakeitimai, reklamos faktorius. Labai ginčytinas faktas tai kad šie veiksniai gali būti pozityvus produktams ir paslaugoms. Pavyzdžiui didėjantis tos pačios lyties santuokų populiarumas JAV ir kitose išsivysčiusiose šalyse sukelia karštų diskusijų visame pasaulyje. Dalyvavimas šiose diskusijose įtraukia į save platu Microsoft ir kitų firmų paslaugu panaudojimas. Milijonai žmoniu visame pasaulyje naudoja Microsoft internet naršyklę, Windows phone, Skype ir kitas susijusias technologijas tam pačiam tikslui. Bet ne visiems žmonėms tos prekes yra pasiekiamos, pavyzdžiui žmones su negalia ar žmones iš neturtingos šeimos.

Technologijos tobulėjimas iš tikruju padeda Microsoft patobulinti galimybes pasiekti nauju inovacijų. Be to internet auga, netgi stiprina Microsofto strategijų efektyvumą, kuris padeda greičiau pasiekti vartotoją. Taip pat labai greitastechnologijų vystymasis sutrumpino produktu gyvavimo ciklą ir padare taip kad ankstesnes produkto versijos lengvai pamirštamos. 13-14% pajamų yra skirtos moksliniams tyrimams ir plėtrai

Specialioji - ūkio sektorius, esami ir potencialūs konkurentai, vartotojai, tiekėjai, valstybinės institucijos ir kitos interesų grupės.

Microsoft korporacijos (MSFT) pagrindiniai konkurentai įtraukia į save vienus žinomiausiu pasaulyje technologijųkompanijų šioje industrijoje. Sarašas įtraukia į save tokias gerai žinomas markės kaip Apple(AAPL), Google(GOOG), SAP, IBM ir Oracle(ORCL) ir daug kitų. Todėl kad Microsoft yra diversifikuota korporacija, įmonė susiduria su stipria konkurenciją keliose svarbiose technologijos sektoriaus srityse.

Microsoft prasidejo kaip programines įrangos kurimo įmonė, paskui kompanija išsišakavo į daugely kitų sektorių, bet vistiek ji vis dar skiria daug dėmesio šiam sektoriui. Kai kurie visame pasaulyje žinomos kompanijos, tokios kaip Oracle ir vokiečiu SAP, tiesiogiai konkuruoja su Microsoft dėl labai pelningu rinkos paslaugu.

Taip pat Microsoft yra labai svarbus technines įrangos kurejas. Jis gaminą tokius produktus

kaip planšetenes kompiuteriai, kompiuteriu aksesuarai ir daug kitu. Microsoft susiduria su konkurenciniu spaudimu visose savo veiklos srityse. Slėgis ateina iš įvairiu technologijų įmonių, tiek dideliu ir mažu.

Mūsų klientai yra individuali vartotojai, mažos ir vidutines organizacijos, įmonės, vyriausybinės institucijos, švietimo įstaigos, interneto paslaugų teikėjai, programų kūrėjai, ir originalios įrangos gamintojai. Vartotojai ir mažosios ir vidutinės organizacijos gauna mūsų produktus pirmiausia per platintojus, mažmenininkus ir originalios įrangos gamintojus. Mūsų praktika yra išsiųsti mūsų produktus nedelsiant gavus užsakymą iš kliento. Todėl, atsilikimas nėra didelis.

  • Vadyba Namų darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (3869 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos namų darbai
  • Microsoft Word 123 KB
  • Microsoft veiklos plėtros valdymo sprendimai
    10 - 1 balsai (-ų)
Microsoft veiklos plėtros valdymo sprendimai. (2016 m. Rugpjūčio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/microsoft-veiklos-pletros-valdymo-sprendimai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 17:47