MINČIŲ PERDAVIMAS Ar visada klausytojai girdi tai, ką pranešėjas nori pasakyti?


Psichologijos skaidrės. MINČIŲ PERDAVIMAS. Ar visada klausytojai girdi tai, ką pranešėjas nori pasakyti? Penkios aksiomos. Penkios esminės pristatymo klaidos. Pranešimo tikslas. Penki gero pristatymo požymiai. Kaip įveikti faktų džiungles? Auditorija ir aplinka. Klasikiniai pristatymo pradžios būdai. Dokumentas ir jo pristatymas. Pranešėjas ar skaitovas? Pavyzdys. Užrašų puslapio vaizdas. Svarbiausi principai. Du teksto pateikimo būdai. Koleginių studijų pranašumai. Paralelizmų naudojimas. Teksto šriftas. Panevėžyje. veikia dvi aukštosios mokyklos. Panevėžio aukštosios mokyklos. Rašykime taisyklingai. Lietuviški rašmenys pranešime. Matavimo vienetų rašymas.


Pranešimo tikslas – priversti savo klausytojų auditoriją iš nuostabos sušukti “Mat kaip!” Perteikti informaciją – ne tas pats kaip įtikinti. Tinkamas istorijos išdėstymas dvejojantį ir neužtikrintą kalbėtoją paverčia dinamišku ir savimi pasitikinčiu oratoriumi. Jūsų pranešimo klausytojai moka skaityti. Jums niekada nebus suteikta dar viena galimybė padaryti pirmąjį įspūdį.

Stiklinių akių sindromas – daug faktų, išpiltų be tikslo, struktūros ar logikos (arba 50 vienodų tekstinių skaidrių). Duomenų sąvartynas – pasirengimo, o ne pranešimo dalis. Pradedame nuo dešiniojo smegenų pusrutulio įdarbinimo, o tik paskui liepiame dirbti kairiajam.

Auditorija: Kokie žmonės bus pranešimo klausytojai? Ką jie žino apie tą sritį, Ko jie nori? Aplinka: Ar Jūs vienintelis pranešėjas? Kiek pranešėjų bus prieš Jus ir po Jūsų? Kiek laiko Jums skirta? Ar bus laiko klausimams-atsakymams? Kur vyks renginys? Kokiomis garso ir vaizdo priemonėmis naudositės?

Klausimas klausytojams. Mažai žinomas faktas arba stulbinanti statistika. Žvilgsnis „į praeitį arba į dabartį“. Trumpa sudominanti istorija. Gerai žinomas posakis arba citata. Analogija – iš pirmo žvilgsnio nesusijusių dalykų palyginimas.

Nušvitus ekranui auditorijos dėmesys nesąmoningai sutelkiamas į skaidrę, žmonės ima skaityti tekstą. Pavojus: skaitydami jie negirdi! Pažodinis skaidrių skaitymas erzina klausytojus – jie juk patys moka skaityti ir akimis jau permetė rodomą tekstą. Pavojus: pranešėjui, pažodžiui skaitančiam skaidrių tekstą, nepavyks užmegzti ryšio su auditorija, tuo labiau – įtikinti. Idealus pristatymas: pranešėjas, ekrane rodydamas grafines išraiškas ir trumpus tikslius teiginius, auditorijai pateikia interpretaciją.

  • Psichologija Skaidrės
  • 2015 m.
  • 27 puslapiai (791 žodis)
  • Psichologijos skaidrės
  • MS PowerPoint 414 KB
  • MINČIŲ PERDAVIMAS Ar visada klausytojai girdi tai, ką pranešėjas nori pasakyti?
    10 - 9 balsai (-ų)
MINČIŲ PERDAVIMAS Ar visada klausytojai girdi tai, ką pranešėjas nori pasakyti?. (2015 m. Kovo 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/minciu-perdavimas-ar-visada-klausytojai-girdi-tai-ka-pranesejas-nori-pasakyti.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 04:04