Mineralinio paklausos tyrimas


Mineralinis vanduo marketingo tyrimas. Darbas mineralinio vandens paklausa.

Marketingo savarankiškas darbas. Įvadas. Tyrimo tikslas. Tyrimo uždaviniai. Tyrimo aprašymas. Respondentų demografinių charakteristikų aprašymas. Respondentų mineralinio vandens pirkimas ir žinomumas. Respondentų mineralinio vandens vartojimas. Priedai. Išvados.


Antrasis tyrimo tikslas išsiaiškinti kiek žmonių Tauragės rajone perka bei vartoja mineralinį vandenį ir kaip dažnai tai daro. Apklausoje dalyvavo 50 respondentų devyniolika vyrų ir trisdešimt viena moteris, o tai sudaro (38 % vyrų ir 62 % moterų) pirko mineralinį vandenį per tiriamą laikotarpį. Didžiausias skaičius respondentų mineralinį vandenį pirko didžiuosiuose Tauragės miesto prekybos centruose: „Maxima“ (35 %.), „Norfa“ (32%), „Iki“ (29%). 46 proc. respondentų atsakė, jog mineralinį vandenį perka 1-3 kartus per savaitę , kiekvieną dieną (32 proc.), rečiau, nei kartą per savaitę (22 proc.)

3. K. Mokslinių tyrimų metodologija ir metodai. K., Technologija. 2005.

Mineralinio paklausos tyrimas. (2014 m. Gegužės 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/mineralinio-paklausos-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 20:43