Misijos formulavimas


Vadybos namų darbas. Misijos formuluotės vertinimas. Pabaikite sąvoką. Pagrindiniai misijos ir vizijos skirtumai. Įvardinkite mažiausiai 3 svarbiausius misijos formuluotės elementus. Vertinamoji misija. Gautų rezultatų apibendrinimas. Konkurencinės padėties analizė. Vertinimo aplinka. Konkurencinės padėties vertinimo matrica. Svorių priskyrimas sėkmės veiksniams. Vertinimo matrica. Rezultatų apibendrinimas apibūdinkite tiriamos organizacijos didžiausio svertinio įverčio veiksnius. Apibūdinkite tiriamos organizacijos konkurencinę padėtį kitų organizacijų atžvilgiu. Organizacijos išorinių veiksnių įvertinimo matrica. Siekiant sudaryti matrica, reikia. Vertinimo aplinka. Rezultatų apibendrinimas apibūdinkite tiriamos organizacijos didžiausio svertinio įverčio veiksnius. Apibūdinkite tiriamos organizacijos strategijos efektyvumą, atsižvelgiant į organizacijos reakcijos galimybes į išorinės aplinkos veiksnius, pateikite pasiūlymus, kurie leistų padidinti organizacijos strategijos efektyvumą. Vadybos metodų taikymas praktikoje.


Mano nuomone didžiausią svertinį įvertį turi sugebėjimas plėtoti verslą sunkmečiu. Didžiausiu svertiniu įverčiu įvertinta Užupio krautuvėle ir IKI . Tai lėmė sėkmės veiksniai, nes visi sėkmės veiksniai buvo parinkti iš žemiau esančio interviu, kuriame kalbėjo Užupio krautuvėles savininkė ir pasakojo apie savo krautuvėlės sėkmes ir nesėkmes. Jeigu sėkmės veiksniai būtų parenkami kitais būdais, kai imami bendri sėkmės veiksniai, o ne tam tikros įmonės, tai mano nuomonė didžiausią įvertinimo nusipelnytų ir IKI.

IKI svertinis įverčio vidurkis lyginant su AIBĖ buvo didesnis. Mano nuomonė tai lėmė įmonių strategijų skirtumai, tokie, kad AIBĖ yra mažos parduotuvės, o IKI yra didelės parduotuvės, kuriose yra savitarna. Beabejo IKI vidurkis buvo didesnis ir dėl išskirtinės produkcijos pardavinėjimo ir sugebėjimo plėtoti verslą. AIBĖS tinklo parduotuvėse yra daugiau populiariausių prekių,produktų , o ne išskirtinės produkcijos.

Užupio krautuvėlės nelaikyčiau konkurente IKI ar AIBĖ parduotuvių tinklams, nes jie yra dideli centrai, jie siūlo daug akcijų, todėl netikiu, kad žmonės galėtų išsiversti be didžiųjų prekybos centrų.Taip pat skiriasi siūlomos prekės Užupio krautuvėlė ir IKI ar AIBĖS tinklo parduotuvėse, todėl ir skiriasi žmonių grupės bet kiekis, kurie renkasi krautuvėlę vietoj didelio prekybos centro.

  • Vadyba Namų darbai
  • 2015 m.
  • 11 puslapių (3779 žodžiai)
  • Vadybos namų darbai
  • Microsoft Word 35 KB
  • Misijos formulavimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Misijos formulavimas. (2015 m. Kovo 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/misijos-formulavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 06:24