Misijos formuluotės vertinimas namų darbas


Vadybos namų darbas. Misijos formuluotės vertinimas namų darbas.


Tai reiškia, kad ši įmonė visais galimais būdais stengiasi patenkinti klientų poreikius ir lūkesčius. Padėdami savo klientams siekti sėkmės, prisideda ir prie bendruomenės klestėjimo.

Elgesio normos darbuotojui nėra aiškiai išdėstytos, todėl tai nepadeda suprasti ar jis elgiasi tinkamai. Organizacija visiškai nieko nemini apie konkurenciją su kitomis. Taip pat galima praplėsti vertybių apibūdinimą.

Būtų galima praplėsti misijos vertybes, kurias įmonė propaguoja. Įvardinti organizacijos pranašumus prieš kitas, tokias pat paslaugas teikiančias organizacijas.

Organizacija turi reaguoti į rinkos ekonominius pokyčius, rinkai reikia pasiūlyti naują produktą, o senąjį „išimti“ iš rinkos.

„Užupio krautuvėlė“ – maža mažmeninės prekybos maisto ir namų apyvokos prekių parduotuvė, siūlanti retesnius, gurmaniškus, Viduržemio jūros regiono, gaminius.

„Donut LAB“ - Spurgų laboratorija. kur visi saldumynų mėgėjai gali išbandyti įvairiausių rūšių spurgas ir išgerti puodelį skanios kavos.

Organizacijų vertinimo matricoje didžiausią lyginamąjį svorį priskyriau produkto kokybei bei kainai, nes, mano nuomone, tai svarbiausias dalykas, norint pritraukti vartotojus. Antroje vietoje, vertinimo matricoje - maloniam klientų aptarnavimui, tai bene lengviausiai įgyvendinamas ir daug naudos atnešantis kriterijus.

Mažesnį, bet taip pat gan svarbų svorį skyriau parduotuvės išsidėstymui, nes vieta turėti įtakos klientų skaičiui, nes kuo lengvesnis susisiekimas, arba šalia populiariausių apsilankymo vietų, tuo didesnė tikimybė, kad daugiau žmonių eidami pro šalį užsuks į parduotuvę.

Dar mažiau, bet vis tiek svarbūs kriterijai yra domėjimasis rinkos naujovėmis. Labai svarbu sekti naujienas, atsižvelgti į naujus konkurentų siūlomas prekes/paslaugas, todėl būtina į rinką „įnešti“ naują produktą, o atgyvenusi „išimti“ arba patobulinti.

Mažiausią svorį suteikiau patirčiai, nes ne visada žmonės, turintys ilgametę patirtį sugeba išvengti klaidų, kontroliuoti padėtį, o visiškas naujokas gali sugebėti puikiai plėtoti organizacijos veiklą.

„Užupio krautuvėlės“ vertinimo matricoje didžiausias svertinis įvertis, siekiantis net 1,2, dėmesys klientams. Tai pati didžiausią krautuvėlės stiprybė. Stengiamasi maloniai aptarnauti klientą, užsitarnauti jų pasitikėjimas. Taip prisitraukiama daugiau nuolatinių klientų. Vartotojai maloniai sugrįžta į krautuvėlę, kurioje kiekvienam klientui skiriamas ypatingas dėmesys,

Savininkai labai atkreipia dėmesį į kainos ir kokybės santykį, kadangi vartotojai yra viduriniojo sluoksnio atstovai, todėl jie negali leisti sau pirkti prabangos prekių. „Užupio krautuvėlė“ yra konkurencinga įmonė, užimanti tvirtą poziciją rinkoje. Tad, manau, jog atsiradus naujai įmonei, „Užupio krautuvėlė“ būtų rimtas konkurentas, turintis savo nuolatinių klientų ratą, kelių metų patirtį bei prieinamas kainas.

  • Vadyba Namų darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 9 puslapiai (2198 žodžiai)
  • Vadybos namų darbai
  • Microsoft Word 65 KB
  • Misijos formuluotės vertinimas namų darbas
    10 - 4 balsai (-ų)
Misijos formuluotės vertinimas namų darbas. (2015 m. Lapkričio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/misijos-formuluotes-vertinimas-namu-darbas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 16:22