Misijos formuluotės vertinimas


Vadybos namų darbas. Verslo ir vadybos namu darbas. Namų darbai. Misijos formuluotės vertinimas. Pabaikite sąvoką. Pagrindiniai misijos ir vizijos skirtumai. Įvardinkite mažiausiai 3 svarbiausius misijos formuluotės elementus. Vertinamoji misija. Konkurencinės padėties analizė. Pabaikite sąvokas. Vertinimo aplinka. Konkurencinės padėties vertinimo matrica. Vertinimo matrica. Organizacijos išorinių veiksnių įvertinimo matrica. Vadybos metodų taikymas praktikoje.


Misija – tai dabartinės organizacijos paskirties apibūdinimas, taip pat tai lyg įstaigos vizitinė kortelė, kuri skirta kitiems asmenims ar organizacijoms.

Konkurencija – tai vartotojų, gamintojų, ir kitų ekonominių subjektų varžymasis dėl rinkos, prekių ir kitų išteklių.

Tais metais, kada parduotuvėlė buvo įkurta, tame rajone, nebuvo daug tokio pobūdžio krautuvėlių, todėl niekada netruko klijentų.

Šalia turėjo gyvenimo ramstį- vienas kitą. Kartu jie sprendžia iškilusias problemas, gali vienas kitu besąlygiškai pasitikėti.

Svarbiausia, kuriant strateginę grupę yra kliento poreikiai, rinkodara, bei produkto kokybė. Įmonei yra svarbu prekiauti kokybiškomis, bei paklausiomis prekėmis, kurios patenkintų kiekvieną kliento poreikį, tai lemia įmonės sėkmę.

Įvertinus įmonės veiklą, uždavinius, požiūrį i klientus, gaminama prekės kokybę, sudėliojau lyginamuosius svorius atitinkamai kiekvienai sričiai. Mano manymų, kad svarbiausias dalykas yra pastovus klientai. Taip pat nemaža įtaka turi ir naujų klientų paieška ir pritraukimas tapti pastoviais klientais, vis dažniau naudojantis jų produktais.

Pagal rezultatus galima sakyti, kad didžiausias tiriamos organizacijos svertinis įvertis yra patirtis kuriant verslą. Tai padėjo plėtoti įmonę, bei išsilaikyti rinkoje, be to žinant kaip viskas „veikia“, automatiškai yra daug lengviau.

SSGG analizė – tai analizė, padedanti atlikti bet kurios bendrovės strateginį planavimą, kurios pagalba apžvelgiama ne tik savą verslą, bet įvertina ir konkurentų veiklą bei dabartinę rinką.

Lyginamąjį svorį priskyriau pagal jų svarbumą savo nuožiūra, didžiausią turi produktas bei jo kokybe. Mano manymu, tai svoriai, kurie priverčią organizaciją judėti į priekį, bei siekti savojo tikslo.

Didžiausias organizacijos svertinio įverčio veiksnys, mano manymu, yra prekių kokybė, nes jei prekės bus nekokybiškos, normalu, kad ju paklausa bus labai maza, ar isvis nuline, o tai gali itakoti tolimesne imones pletra, gebejima toliau gyvuoti. Juk jei prekes bus nekokybiskos- nebus vartotoju, o jei nebus vartotoju, nebus ir imones. Sios imones strateginis efektyvumas yra gan aukstas, nes viskas yra is anksto apgalvota, organizaccija nesiekia didesnio pelno, jai svarbiausia, kad klienai liktu patenkinti, o tai yra labai svarbu kuriant gero vardo imone.

Pačioje pradžioje, kartu sugalvojome kokią organizaciją pasirinksime, vėliau visi pasiskirstėme darbus, temas, aptarėme kaip visas darbas turės atrodyti ir draugiškai, nuolat aptarinėdami bei diskutuodami, pasiekėme užsibrėžtą tikslą. Mūsų komandoje viskas buvo grindžiama komandiniu darbu, nebuvo išsskirtų lyderių, visi galėjo laisvai pasireikšti ir išsakyti savo nuomonę.

Mano manymu, komandinis darbas, komandiniai sprendimai yra patys efektyviausi. Tai rodo, jog užduočių sprendimo būdų lengviau ieškoti drauge, o ne atskirai.

  • Vadyba Namų darbai
  • 2015 m.
  • 12 puslapių (3205 žodžiai)
  • Vadybos namų darbai
  • Microsoft Word 71 KB
  • Misijos formuluotės vertinimas
    10 - 4 balsai (-ų)
Misijos formuluotės vertinimas. (2015 m. Kovo 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/misijos-formuluotes-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 18:15