Mityba sportuojant dietos


Kūno kultūros referatas. Mityba sportuojant: dietos. Masės auginimo dieta. Svorio metimo dieta.


8:00 Pusryčiai – kiaušiniai, košė10:30 „Geineris“12:00 Pietūs – mėsos ar žuvies patiekalas su bulvėmis ar kruopomis, daržovės15:00 Varškė (dėžutė tuno savo sultyse), bananai, sauja riešutų17:30 „Geineris“18:00 TRENIRUOTĖIškarto po treniruotės „Geineris“19:30 Vakarienė – mėsos ar žuvies patiekalas su bulvėmis ar kruopomis, daržovės21:00 Varškė (dėžutė tuno savo sultyse)

8:00 Pusryčiai – kiaušiniai, košė10:30 Proteino kokteilis, vaisius12:00 Pietūs – mėsos ar žuvies patiekalas su koše, daržovės15:00 Varškė, sauja riešutų17:30 TRENIRUOTĖIškarto po treniruotės proteino kokteilis19:30 Vakarienė – žuvies patiekalas, daržovės21:00 Varškė

Mityba sportuojant dietos. (2013 m. Gegužės 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/mityba-sportuojant-dietos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 14:58