Mityba sportuojantiems


Maisto technologijos skaidrės. Mityba sportuojantiems. Tikslai ir uždaviniai. Mitybos piramide. Mityba norint sulieknėt. Svorio metimo dieta. Maistas kurio turėtumete vengti. Gėrimai kurių turėtumete vengti ir kurios vartoti. Valgymas prieš treniruotę. Valgymas treniruotės metų. Valgymas po treniruotės. Mityba norint užsiaugint raumenų masės. Pusryčiai. Priešpiečiai ir pietūs. Pavakariai ir vakarienė. Išvados. Šaltiniai.


Sužinoti, kaip reikai valgyti, kad sulieknetum . Sužinoti , kaip reikia valgyti prieš , po ir per treniruotę . Sužinoti , kaip turi valgyti, jei nori užsiaugint raumenų masės .

Gėrimai kurių turėtumete vengti ir kurios vartoti.

Venkite gazuotų gėrimų, limonadų bei alkoholio; Vartokite daug vandens, mažiausiai 10 stiklinių vandens per dieną. Galite vartoti daugiau vandens, jei atliekate sunkias sporto programas; Galite gerti arbatą arba kavą, bet venkite saldiklių, cukraus ir riebios grietinėlės.

Jei treniruojatės vakare, turėtumėte pavakariams suvalgyti kokį nors lengvai virškinamą patiekalą, turintį daug angliavandenių, pavyzdžiui, makaronų, vaisių ar daržovių. Tiks salotos su kokiu nors baltyminiu priedu. Rinkitės nedidelį gabalėlį mėsos, pavyzdžiui: vištienos, ar žuvies. Jei ruošiatės sportuoti iš pat ryto geriausiai suvalgyti lengvus pusryčius – vaisių, skrebutį ar kiaušinį.Reikia gerti pakankamai vandens.

Sužinojome kaip reikia maitintis,kad sulieknetume ir kokio maisto vengti . Kaip reikia valgyt prieš, per ir po treniruotės. Kaip reikia maitintis, norint užsiaugint raumenų masės.

Mityba sportuojantiems. (2016 m. Sausio 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/mityba-sportuojantiems.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 10:51