Mobilijo ryšio naudojimas Lietuvoje


Statistikos referatas. Įvadas. Duomenų rinkimo ir analizės metodai. Anketavimas. Dokumentų analizė. Duomenų analizės fragmentai. Anketavimo rezultatų fragmentas. Straipsnio kontent analizė. Išvados. Literatūra. Priedai.


Metodologija kaip komunikavimo taisyklės. Aiškios, visuotinai priimtos taisyklės daro įmanomu konstruktyvią kritiką, o taip pat tyrimų pakartojimą (kartotinumą).

Metodologija kaip aiškinimo taisyklės. Empiriniai tyrimai ar faktai patys už save nekalba. Mokslinė metodologija paaiškina priežastinių žinių loginį pagrindą. Remiantis logika formuluojami teiginiai ir daromos išvados apie tiriamus reiškinius.

Nagrinėjami klausimai, tema, kuria domisi tyrėjas (nežinomas atsakymas į iškilusią problemą).

Pirmiausia būtina apžvelgti teoriją nagrinėjama tema.

Susipažinti su atliktais tyrimais pasirinkta tema.

Įvertinti savo (tyrėjo) galimybes: pasiruošimą, patirtį, turimus resursus.

Tyrimo tikslas: Išnagrinėti ir nustatyti dėl kokių priežasčių klientai taip dažnai keičia savo mobilųjį ryšį.

Apklausa paštu. Šio tipo anketos išsiunčiamos paprastu paštu, palyginus pigus būdas, pasiekiamos atokios vietos, grįžta nedidelė dalis anketų, negalima nustatyti respondento tapatybės, galimi tik nesudėtingi klausimai, gana ilgai trunka.

Telefoninė apklausa. Skambinama į telefonus, populiarus būdas, galima greitai įvertinti rezultatus sąlyginai pigu, galima įvertinti tik bendro pobūdžio informaciją (respondentų. kantrybė ribota, aktuali jų geranoriškumo atsakinėti problema).

Internetinė apklausa. Šios tipo anketa siunčiama elektroniniu paštu, talpinama internetiniuose. puslapiuose, greitas, patogus būdas, gaunama tik interneto vartotojų nuomonė, mažas anketų grįžtamumas, (respondentų. kantrybė ribota, aktuali jų geranoriškumo atsakinėti problema).

Apklausa per masines komunikacijos priemones. Laikraščio ar žurnalo redakcija į savo numerį įdeda anketą. Nėra populiari, retai naudojama, pigi, paprasta, trūkumai analogiški kaip apklausos paštu.

Anketavimas. Apklausos būdas, kai anketą užpildo pats respondentas. Taikoma individualus ir grupinis būdas. Svarbu, kad respondentas teisingai suprastų klausimus.

Ekspertų apklausa. Išklausomas ekspertų vertinimai tiriamu klausimu. Kokybinis tyrimo metodas. Duomenys statistiškai neanalizuojami.

Dokumentų analizės metodas – pirminių duomenų rinkimas iš patikimų dokumentų, kurie naudojami kaip pagrindiniai informacijos šaltiniai.

Periodiniai leidiniai (įvairūs žurnalai, laikraščiai ir kt.);

Asmeniniai dokumentai (dienoraščiai, laiškai, autorinės pastabos, publicistinių pasisakymų konspektai ir kt.);

Daugkartinis teksto skaitymas. Būtina daug kartų perskaityti visų interviu tekstus, analizuojamus dokumentus, kad, pirma, gerai susipažinti su jų turiniu, ir antra, išsiryškinti pagrindines temas, raktinius žodžius ar kategorijas.

Pagrindinių kategorijų išskyrimas. Reikia aiškiai įvardinti ir išskirti pagrindines kokybines kategorijas (temas), kurios išryškėjo interviu teks

Kategorijų skaidymas į subkategorijas. Išskirtosios temos gali būti (nors ne visada) skaidomos į smulkesnes potemės. Tokiu būdu analizė tampa detalesnė, gilesnė.

Subkategorijų interpretavimas ir pagrindimas. Išskirtosios subkategorijos (smulkesnės potemės) yra paaiškinamos ir interpretuojamos. Tuo pačiu jas būtina pagrįsti ištraukomis, citatomis iš interviu.

  • Statistika Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 18 puslapių (2527 žodžiai)
  • Statistikos referatai
  • Microsoft Word 81 KB
  • Mobilijo ryšio naudojimas Lietuvoje
    10 - 10 balsai (-ų)
Mobilijo ryšio naudojimas Lietuvoje. (2016 m. Sausio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/mobilijo-rysio-naudojimas-lietuvoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 20:36