Mobilioji apyrankė Inovacijų kursinis


Verslo kursinis darbas. Įvadas. Produkto pristatymas. Rinkos segmentavimas, tikslinės rinkos nustatymas. Makro aplinkos. Konkurencinė aplinka. Marketingo kompleksas. Antriniai šaltiniai. Anketa. Išvados. Naudota literatūra.


Todėl šiame darbe stengsiuosi trumpai apibūdinti dar nesukurtą ar geriau sakant patobulintą inovaciją, tai yra patobulintą plastikinę apyrankę kuri niekuo neišsiskirtų nuo įprastos apyrankės savo išvaizda. Ši apyrankė labiausia bus akcentuojama į vaikus ir paauglius.

Darbo tikslas:

Šio darbo tikslas yra nustatyti ar verta investuoti ir gaminti naujai sugalvotą produktą t. y. Mobiliąją apyrankę – auklę, atsižvelgiant i marketingo kompleksą.

Darbo uždaviniai:

1.Išanalizuoti rinkos segmentavimą, nei nustatyti tikslinę rinką;

2.Išanalizuoti makro aplinkas: dermografinę, ekonominę, gamtos, technologinę, politinę, bei kultūrinę aplinką;

3.Išanalizuoti konurencinę aplinką;

4.Išanalizuoti antrinius šaltinis;

5. Sudaryti anketą;

6.Apžvelgti tyrimų rezutaltus;

7.Pateikti išvadas.

  • Verslas Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 27 puslapiai (3702 žodžiai)
  • Universitetas
  • Verslo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 187 KB
  • Mobilioji apyrankė Inovacijų kursinis
    10 - 3 balsai (-ų)
Mobilioji apyrankė Inovacijų kursinis. (2014 m. Birželio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/mobilioji-apyranke-inovaciju-kursinis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 22:32