Mobiliųjų telefonų anketinė apklausa ir jos rezultatų analizė


Vadybos analizė. Įvadas. Anketinės apklausos metodika. Korektiška apklausos duomenų analizė. Hipotezių tikrinimas. Išvados.


Taigi, atlikus apklausą ir detaliai išanalizavus duomenis, buvo gauti visi atsakymai į mūsų išsikeltus klausimus: sužinojome, jog svarbiausias kriterijus perkant mobilųjį telefoną yra kaina, o mažiausiai turintis įtakos – prekybos konsultantų rekomendacijos. Taip pat, kad prekės kilmės šalis ar pagaminimo šalis nėra svarbiausi faktoriai žmonėms renkantis mobilųjį telefoną,kad dauguma respondentų nesidomi prekės kilmės šalimi, daugiau telefonų yra linkę turėti jaunesniojo amžiaus atstovai, gaunatys mažesnes pajamas. Taip pat išsiaiškinome, kad telefono funkcijos yra svarbios įsigijant mobilųjį telefoną, bet respondentai dažniausia telefoną renkasi pagal kainą, dizainą ir su bevieliu internetu. Daugumoje klausimų vyraujantys atsakymai buvo vienodai būdingi tiek vyrams, tiek moterims. Gavę tokius duomenis, paneigėme savo iškeltas hipotezes, kad pagrindinis kriterijus renkantis mobilųjį telefoną yra prekės pagaminimo ar kilmės šalis.

  • Vadyba Analizės
  • 2014 m.
  • 17 puslapių (3127 žodžiai)
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 64 KB
  • Mobiliųjų telefonų anketinė apklausa ir jos rezultatų analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Mobiliųjų telefonų anketinė apklausa ir jos rezultatų analizė. (2014 m. Balandžio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/mobiliuju-telefonu-anketine-apklausa-ir-jos-rezultatu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 23:18