Mobiliųjų telefonų rinkos analizė pagal segmentavimo būdus


Vadybos savarankiškas darbas. Įvadas. Mobilaus telefono kaita per 40 metų. „Androidinių“ telefonų „Top5“ 2013-aisias metais. Telefonų aprašymai. Jų rinkos segmentavimas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Mobilieji telefonai pirmąjį dešimtmetį daugiausiai buvo naudojami išsivysčiusiose valstybėse, paprastai automobiliuose arba verslo sektoriuje. Ankstyvosiomis mobiliųjų technologijų dienomis nebuvo svarstoma apie komercializaciją. Šis gaminys labiau buvo skirtas kostiumuotiems verslo pasaulio vyrams, o gaminio svarbiausią funkcija buvo perduoti balsą.

Savybės. Tai ploniausias telefonas pasaulyje, palaiko dvi SIM korteles, o vartotojo sąsaja „Emotion UI Android“ gavo 300 patobulinimų lyginant su senesniais „Huawei“ modeliais. Lengvas bei tvirtas. Telefono korpusas pagamintas iš metalo, ne plastmasės „įstrižainė siekia 4,7 colius. Vaizdo raiška – HD. reaguos į prisilietimus pirštinėtom rankom. 1,5 HGz keturių branduolių procesorius, yra 2 GB atminties. Telefonas veikia su „Android Jelly Bean“ operacine sistema ir turi vartotojo sąsają „Emotion UI“, kuri leidžia pasirinkti vartotojui patogesnį valdymą. Baterija ji standartinė, 2000 mAh talpos. 8 mln. taškų kamerą puikios kokybės fotografijas net tamsoje. Priekinės panelės kamera– ji yra net 5 mln. Pagal „Tele2“ ryšio paslaugų tiekėjo kainoraštį – orientacinė kaina 1395 Lt , modelio „Huawei Ascend P7“.

Savybės. Turi kokybišką ekraną ir greitą procesorių,sklandžiai veikiančią operacinę sistema. Telefonas turi dvi puikias funkcijas valdyti jį iš tolo.

  • Vadyba Savarankiški darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių (1093 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos savarankiški darbai
  • Microsoft Word 315 KB
  • Mobiliųjų telefonų rinkos analizė pagal segmentavimo būdus
    10 - 7 balsai (-ų)
Mobiliųjų telefonų rinkos analizė pagal segmentavimo būdus. (2015 m. Spalio 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/mobiliuju-telefonu-rinkos-analize-pagal-segmentavimo-budus.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 01:57