Mobilus telefonai pirkimo įpročiai ir poreikiai


Marketingo referatas. Vartotojų pasiskirstymas pagal turimo telefono gamintoją. Kiek minučių vidutiniškai kalbate savo mobiliuoju telefonu per parą? Pažymėkite vieną atsakymą. Kiek žinučių per parą Jūs išsiunčiate savo mobiliuoju telefonu? Pažymėkite vieną atsakymą. Ar Jūs pirktumėte mobilujį telefoną pagal sutartį?. Į ką Jūs labiausiai atkreipiate dėmesį jei perkate mobilujį telefoną pagal sutartį?. Priežastis. Kokį mobiliojo ryšio operatorių Jūs rinktumėtės?. Kokio pavadinimo mobilujį telefoną Jūs rekomenduotumėte savo artimiausiems draugams?. Santrauka. Įvadas. Metodologija. Rezultatų analizė. Vartotojų pasiskirstymas pagal turimo telefono gamintoją. Kur dažniausiai perkate telefoną?. Kiek minučių vidutiniškai kalbate savo mobiliuoju telefonu per parą? Pažymėkite vieną atsakymą. Kiek žinučių per parą Jūs išsiunčiate savo mobiliuoju telefonu? Pažymėkite vieną atsakymą. Ar Jūs pirktumėte mobilujį telefoną pagal sutartį?. Kokį mobiliojo ryšio operatorių Jūs rinktumėtės?. Kokio pavadinimo mobilujį telefoną Jūs rekomenduotumėte savo artimiausiems draugams?. Išvados.


Šios analizės pagalba mes sužinojome mobiliųjų telefonų pirkimo įpročius ir poreikius. Kokius mobiliuosius telefonus žmonės perka šiomis dienomis ir kodėl. Palyginome vyrų ir moterų naudojimosi mobiliuoju ryšiu įpatumus. Nustatėme populiariausius ryšio tiekėjus, bei mėgstamiausius telefonų gamintojus.

Dažniausiai naudojamas telefono aparatas – „Nokia“. Vyrai dažniausiai pasirašo sutartį su mobiliojo ryšio operatorium dėl darbo, o moterys dėl asmeninės naudos. Telefonai dažniausiai perkami – mobiliųjų telefonų salonuose. Vyrai skiria mažiau dėmesio telefono išvaizdai, nei moterys. Prakalbamos minutės ir išsiunčiamos žinutės, tarp vyrų ir moterų, žymiai nesiskiria.

Nokia turi didžiausią pasisekimą tarp vartotojų. Net 40% visų respondentų turėjo „Nokia“ telefonus. 94,3% “Nokia” turėtojų rekomenduotu juos kitiem žmonėm. „Samsung“ buvo antras pagal populiarumą mūsų apklausoje. Jį turėjo 21% visų mūsų respondentų. Taipogi 89,5% “Samsung” turėtojų juos rekomenduotų kitiem žmonėm.

Vyrai – telefonuose labiausiai kreipia dėmesį į baterijos tarnavimo laiką. WLAN ryšys bei prekėsženklas yra svarbesnis nei moterims.Jei rinktusi telefoną su sutartimi labiau atkreiptų dėmesį į visas sutarties sąlygas ir įsigilintų į planą. Tele2 būtų jų pirmasis pasirinkimas, omnitel antrasis, o bitė trečiasis.

Moterys – telefonuose labiausiai kreipia dėmesį į baterijos tarnavimo laiką. Jom labiau nei vyrams rūpi telefono išvaizda bei kaina. Jei rinktusi telefoną su sutartimi, pagrindinis motyvas tai daryti būtų dėl asmeninės naudos.Bitė būtų jų pirmasis pasirinkimas, o Omnitel ir Tele2 būtų antroje vietoje.Joms nėra taip svarbu sutarties sąlygoms kaip vyrams.

  • Marketingas Referatai
  • 2013 m.
  • 23 puslapiai (2460 žodžių)
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 426 KB
  • Mobilus telefonai pirkimo įpročiai ir poreikiai
    9 - 3 balsai (-ų)
Mobilus telefonai pirkimo įpročiai ir poreikiai. (2013 m. Gegužės 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/mobilus-telefonai-pirkimo-iprociai-ir-poreikiai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 22:10