Modifikuoto produkto įvedimo į rinką projektas nauja sulčių pakuotė


Inžinerijos kursinis darbas. Įvadas. Modifikuoto produkto – nauja sulčių pakuotė - įvedimo į rinką projektas. Modifikuoto produkto apibūdinimas. BCG matricos analizė. PEST analizė. Uab „Elmenhorster“ konkurencinės aplinkos analizė pagal M. Modifikuoto produkto misija ir tikslai. Marketingo koncepcijos pasirinkimas. Modifikuoto produkto savybių analizė. Modifikuoto produkto kainos nustatymas. Modifikuoto produkto paskirstymo kanalų nustatymas. Modifikuoto produkto rėmimo politika. Modifikuoto produkto gyvavimo ciklo analizė. Modifikuoto produkto įsitvirtinimo rinkoje priklausomumas nuo vartotojų novatoriškumo. Išvados ir pasiūlymai. Literatūros sąrašas. Priedai.


Reikia skatinti ne tik vidinio šalies, bet ir tarptautinio kapitalo panaudojimo rizikingesnius projektus, sudaryti jiems patrauklias sąlygas.

Rengiant įvairių inovacijos projektų strategijas pirmiausia reikia atlikti esamos padėties įvairiapusę analizę, išnagrinėti, kokios inovacijos procesų kryptys vyrauja pasaulyje.

Darbo tikslas:

Parengti naujo modifikuoto produkto ,,Nauja sulčių pakuotė“ pateikimo rinkai projektą.

Darbo uždaviniai:

1.Išsiaiškinti pagrindinius naujo produkto įvedimo į rinką projekto parengimo metodologinius principus.

2.Sudaryti anketą ir apibendrinti anketavimo duomenis.

3.Atlikti BCG ir PEST analizes.

4.Išanalizuoti marketingo 4 elementų įtaką produkto įvedimui į rinką.

5.Atlikti konkurencinės aplinkos analizę pagal M.Porter modelį.

Modifikuoto produkto įvedimo į rinką projektas nauja sulčių pakuotė. (2014 m. Spalio 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/modifikuoto-produkto-ivedimo-i-rinka-projektas-nauja-sulciu-pakuote.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 20:31