Mokinio asmenybės bruožai ir psichologinė savijauta klasėje


Pedagogikos praktikos ataskaita. Mokinio asmenybės bruožai ir psichologinė savijauta klasėje.


Mokinio asmenybės bruožų pažinimui pasirinkta 9 klasės mokinė, kuri 6 savaites buvo stebima ne tik mano vedamose pamokose, bet ir pertraukų metu. Mokinės asmenybės bruožai vertinami konsultuojantis su mentoriumi, klasės auklėtoja, kitais mokiniais.

Atliekant mokinės asmenybės bruožų pažinimą, didžiausiais balais įvertintas savarankiškumas, darbštumas ir nekonfliktiškumas. Kiek žemesniu balu t.y. 9, įvertintas draugiškumas, aktyvumas, bendradarbiavimas, atvirumas ir kūrybingumas. Mažiausiu balu t.y. 8, - mokinės tvarkingumas.

Mokinės savarankiškumas įvertintas 10 balų, nes mokinė visas užduotis pamokų metu atlikdavo nesikonsultuodama su suolo drauge, visas reikalingas mokymosi priemones turėdavo su savimi. Mokinė neieškodavo pagalbos tarp bendraklasių ir jei kildavo neaiškumų, atsakymus rasdavo savo jėgomis. Šis asmenybės bruožas turi ir neigiamą pusę: užduotys atliekamos ilgiau nei yra skirta laiko, nes vengimas konsultuotis su mokytoju ar klasės draugais, priverčia ilgiau savarankiškai pasiskaityti ir pasiaiškinti vadovėlio medžiagą.

Darbštumas taip pat įvertintas 10 balų. Mokinė nevengdavo padaryti daugiau nei būdavo užduota, užduotys atliktos atsakingai ir kruopščiai. Mokinės niekada nereikia raginti dirbti pamokose ir kiek ji pati atskleidė – ir namuose.

Mokinio asmenybės bruožų pažinimo lape 10 balų pažymėjau ir bruožą nekonfliktuojantis.

Mokinio asmenybės bruožai ir psichologinė savijauta klasėje. (2015 m. Lapkričio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/mokinio-asmenybes-bruozai-ir-psichologine-savijauta-klaseje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 06:27