Mokinių fizinį aktyvumą skatinantys veiksniai


Kūno kultūros kursinis darbas. Įvadas. Literatūros analizė. Fizinis aktyvumas – kaip svarbus sveikos gyvensenos veiksnys. Fizinio aktyvumo samprata. Fizinio aktyvumo ir sveikos gyvensenos sąsaja. Moksleivių teigiamo požiūrio į fizinį aktyvumą formavimosi prielaidos. Fizinio aktyvumo skatinimo būdai. Tyrimo metodika. Tyrimo rezultatai. Tyrimo rezultatų aptarimas. Išvados. Naudota literatūra. Priedas.


Augantį ir besivystantį organizmą bet kuriuo amžiaus tarpsniu smarkiai veikia aplinkos veiksniai, o ypač mokymas. Tinkamai organizuotas jis tobulina vaiko fizinę ir protinę veiklą, o netinkamas jis gali pažeisti vaiko sveikatą, sutrikdyti harmoningą vaiko augimą ir vystymąsi. Visais atvejais būtina gerai pažinti vaiką, ieškoti būdų ir priemonių jų protiniam darbingumui didinti, mąstymui aktyvinti ir nuovargiui šalinti.

Tyrimo objektas – moksleivių fizinį aktyvumą skatinantys veiksniai Kauno miesto bendrojo lavinimo mokyklose.

Tyrimo tikslas – nustatyti moksleivių fizinį aktyvumą skatinančius veiksnius Kauno miesto bendrojo lavinimo mokyklose.

Uždaviniai:

1. Išanalizuoti fizinį aktyvumą skatinančius veiksnius Kauno miesto bendrojo lavinimo mokyklose po pamokų.

2. Nustatyti kūno kultūros dalyko reikšmę didinant moksleivių fizinį aktyvumą per kūno kultūros pamokas.

3. Ištirti sveikatos ugdymo dalyko padėtį Kauno miesto bendrojo lavinimo mokyklose.

Mokinių fizinį aktyvumą skatinantys veiksniai. (2015 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/mokiniu-fizini-aktyvuma-skatinantys-veiksniai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 08:56