Mokinių įvairovės pažinimas


Kinetinis stilius. Guilford daugialypio.

Psichologijos skaidrės. Mokinių įvairovės pažinimas. Mokymosi stilių taikymas mokymui (si) diferencijuoti. Tikslas. Uždaviniai. Temos. Asmenybės savybių tipologijų taikymo galimybės mokiniams pažinti. Dilema. Tipologijos. Asmenybės profilis. Tipologijos, apibūdinančios mąstymo/suvokimo modelius. Tipologijos, susijusios su asmenybės motyvacija ir kryptingumu. E. Berne tipologija pagal vidinę „Aš” poziciją. Tipologijos, susijusios su asmenybės socialine orientacija ir elgsena. Intelektas. J. P. Guilford intelekto struktūros modelis. Hovardo Gardnerio daugialypio intelekto teorija (1993, 2005). Intelekto rūšys. Emocinio intelekto struktūra. Empatija. Kairioji / Dešinioji smegenų pusė. Kūrybiškumas. Mokymo ir mokymosi stilių sampratos ir diagnozavimas. Pratimas. Mokymosi stiliai. Tai atrodo puikiai!Regimasis mokymosi stilius. Mokymosi strategijos. Tai skamba gerai!Girdimasis mokymosi stilius. Ar galima tai paliesti? Kinetinis (lytėjimo) mokymosi stilius. „Pagauti bangą“. Ugdymo turinio pritaikymo kiekvienam mokiniui galimybės. Konstruktyvaus mokymosi pasitelkiant aplinką teorija. Probleminės situacijos analizė (N. Čiučiulkienė, 2003). Kūrybiško problemų sprendimo modelis The Creative Problem Solving Framework (CPS Version. Konstruktyvaus mokymosi aplinkos pagalba teorija. Ką reikia žinoti diferencijuojant ugdymo turinį? Ugdymo modelis. Identifikacijos etapai. Identifikacijos šaltiniai. Kaip pažinti savo mokinius? Pritaikant ugdymo turinį svarbu remtis mokinių interesais. Pritaikant ugdymo turinį svarbu remtis mokinių mokymosi apžvalga. Pratybos. Puoselėjimas. Mokymo galimybės. Spartinimas. Praturtinimas. Mokymo diferencijavimas. Diferencijavimas gali būti taikomas. Diferencijavimas. Individualizuotas mokymasis skatina lygiateisiškumą ir meistriškumą. Individualizuoto mokymosi dalys. Skirtumai tarp individualizavimo ir diferencijavimo. Pratybos. Visiškai diferencijuotos pamokos. Pamokos, kurių atskiros dalys diferencijuotos. Ugdymo keliai. Edvardas de Bono (g. ). Kūrybinis mąstymas. Kūrybinio mąstymo pavyzdys. Kūrybinis mąstymo būdas pateikia visai kitokius atsakymus. PO – tarp ,,Taip” ir ,,Ne”. PO pavyzdys. Šešios mąstymo skrybėlės. Skrybėlių reikšmės. Toks mąstymas. Rekomenduoju paklausyti. Mokytojo netinkamo elgesio tikslai. Mokytojas turėtų pasitelkti daugelį klausimų. Diferencijuoti – tai atsižvelgti į skirtumus. Minčių žemėlapis – tinka įtraukti mokinius į planavimą kartu ir diferencijavimo pradžią.

Mokinių įvairovės pažinimas. (2013 m. Lapkričio 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/mokiniu-ivairoves-pazinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 14:22