Mokinių kultūrinės edukacijos poreikių tenkinimas švietimo sistemoje


Pedagogikos skaidrės. Lietuvos respublikos švietimo ir mokslo ministerija. vilniaus pedagoginis universitetas. socialinės komunikacijos institutas. Tyrimo teorinis ir metodologinis pagrindimas. Tyrimo objektas, tikslas. Tyrimo uždaviniai. Tyrimo metodologija. Tyrimo rezultatai. Tyrimo rezultatai (mokyklų vadovai). Tyrimo rezultatai (mokyklų mokytojai). Tyrimo rezultatai (mokyklų mokiniai). Tyrimo rezultatai (mokyklų mokiniai. TYRIMO REZULTATAI (savivaldybių kultūros skyrių specialistai). Kultūrinės edukacijos veiklos organizavimas. bendrojo lavinimo mokyklose. Kultūrinės edukacijos veiklos organizavimas bendrojo lavinimo mokyklose. Kultūrinės edukacijos veiklos organizavimas bendrojo lavinimo mokyklose (10). Mokinių kultūrinių meninių projektų organizavimas mokyklose. Mokinių kultūrinės ir meninės veiklos vertinimas. Mokinių kultūrinės ir meninės veiklos vertinimas (10). Mokinių kultūrinės ir meninės veiklos vertinimas. (11). Savivaldybių organizuojama vaikų ir jaunimo kultūrinės edukacijos veikla. Išvados. Rekomendacijos (LR vyriausybei). Rekomendacijos (Savivaldybėms). Rekomendacijos (Mokykloms). Rekomendacijos (Mokykloms. Rekomendacijos (Specialistus rengiančioms institucijoms). Klausimai auditorijai.


Lietuvos respublikos švietimo ir mokslo ministerijavilniaus pedagoginis universitetassocialinės komunikacijos institutas.

Tyrimo imties charakteristikos: respondentai buvo pasiskirstyti pagal mokymosi įstaigos vietovę, mokymosi institucijų tipus ir pačias institucijas. Tyrimo uždaviniams atskleisti buvo pasirinktos keturios respondentų grupės: 1. Bendrojo lavinimo mokyklų vadovai; 2. Mokytojai; 3. 14–18 metų bendrojo lavinimo mokyklų mokiniai; 4. Savivaldybių kultūros skyrių specialistai. Tyrimo uždaviniams atskleisti, bendrojo lavinimo mokyklos buvo sąlyginai sugrupuotos į 3 tipus: 1.pPagrindinės mokyklos (vykdančios pagrindinio arba pagrindinio ir pradinio ugdymo programas); 2.pVidurinės mokyklos (vykdančios bent dvi programas- vidurinio, pagrindinio ir pradinio programos); 3.pGimnazijos (vykdančios tik vidurinio ugdymo programas).

Mokytojų apklausai buvo pasirinktos Alytaus, Klaipėdos, Vilniaus, Druskininkų, Ignalinos, Kalvarijos, Kėdainių, Lazdijų, Ukmergės, Varėnos, Zarasu rajono savivaldybių mokyklos. Buvo išdalinta 400 anketų. Tyrime dalyvavo 156 bendrojo lavinimo mokyklų mokytojai.

Mokinių apklausa buvo vykdoma Alytus miesto, Druskininkų, Ignalinos rajono, Kėdainių rajono, Kretingos rajono, Lazdijų rajono, Palangos, Šakių rajono, Šiaulių miesto, Trakų rajono, Varėnos rajono, ir Vilnius miesto savivaldybių mokyklose. Buvo išdalinta 400 anketų. Į klausimus atsakė 346 mokiniai.

Siekiant atskleisti, ar mokyklos turi galimybę dalyvauti ir dalyvauja savivaldybių kultūros rėmimo programose buvo parengtas struktūruotas interviu. Struktūruoto interviu klausimai buvo išsiųsti 60 savivaldybių, tačiau atsakymus pateikė tik 33. Kai kurios savivaldybės nurodė, kad: „rajono savivaldybėje veikia 6 kultūros centrai, tačiau politikų sprendimu šios įstaigos negali dirbti su ikimokyklinio ir mokyklinio amžiaus vaikais“ arba „skyrius nekaupia informacijos apie vaikų ir jaunimo kultūrinę edukacija“ ir pan.

  • Pedagogika Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 57 puslapiai (2185 žodžiai)
  • Universitetas
  • Pedagogikos skaidrės
  • MS PowerPoint 984 KB
  • Mokinių kultūrinės edukacijos poreikių tenkinimas švietimo sistemoje
    10 - 2 balsai (-ų)
Mokinių kultūrinės edukacijos poreikių tenkinimas švietimo sistemoje. (2015 m. Spalio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/mokiniu-kulturines-edukacijos-poreikiu-tenkinimas-svietimo-sistemoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 02 d. 22:16