Mokomosios praktikos ataskaita darželyje


Pedagogikos praktikos ataskaita.

Įvadas. Analitinė dalis. Išvados. Priedai.


Darželyje vaikai ugdomi rusų ir lietuvių kalbomis. Yra 6 grupės, 5 – lietuviškos, 1 – maišyta.

3.Filosofija – „Duok ir tau bus duota“ (Evangelija pagal Luką).

Mokomąją praktiką atlikau darželyje „Gervelė‘. Praktika trūko mėnesi ir paliko laibai daug įspūdžių. Kadangi šiame darželyje buvau jau nebe pirmą kartą, praeitais metais tame pačiame darželyje atlikau ir pažintinę praktiką tai beveik visas auklėtojas jau pažinojau, ir jau nebuvo taip baisu kaip pirma kartą. Taigi grupė kurioje atlikau praktika buvo „Buratino“, tai mišri rusų grupė, kur vaikai nuo 3 iki 6 metų. Grupėje buvo 22 vaikai, po savaitės praktikos vienas berniukas išėjo į kitą darželį, taigi vaikų grupėje liko 21.

Veiklos sritis - vaiko pažinimas ir individualumo pripažinimas

Kompetencija – atpažinti bendruosius ir individualiuosius vaiko raidos ypatumus.

Kadangi grupė kurioje atlikau praktiką buvo mišri tai ir skirtingus raidos ypatumus ir jų darbo specifiką buvo lengviau pastebėti. Pvz.: darydami užduotis vaikai nuo 3 metų jų nesugebėdavo padaryti, tuo tarpu vaikai 4-5 metų užduotis padarydavo labai greitai, ir norėjo dar kitų užduočių kurios būtų sudėtingesnės.

Taipogi pastebėjau, kad viena mergaitė kuriai vos 4 metukai, mokėjo žymiai daugiau negu vaikai kuriems 5 metai. Todėl jau po pirmos savaitės praktikos žinojau kokias užduotis kiekvienam vaikui ruošti. Todėl per šią praktiką išmokau, kad kiekvieno amžiaus vaikams reikia taikyti skirtingus darbus. Nes jai vyresniam vaikui duosi lengva darbą tai kitą dieną jis jau nieko nenorės daryti ir atvirkščiai.

Apie kitataučių vaikų poreikius irgi yra daug ką papasakoti, nes grupė „Buratino“ buvo rusų grupė. Taigi auklėtoja jau pirmą praktikos dieną paaiškino, kad ugdant vaikus yra atsižvelgiama į rusų papročius. Pvz.: vaikai buvo mokinami rusų liaudies dainų, šokių, buvo sekamos pasakos, taip pat vaikai buvo supažindinami su rusiškais patiekalais, tai tikrai buvo įdomu sužinoti net ir man. Kalbant apie kitataučių poreikius, tai nemanau, kad jie yra skirtingi nuo kitų vaikų ( nekitataučių) poreikių.

Žinoma mano grupėje vaikai mokėsi rašyti rusiškas raidėles, skaičiuoti rusiškai, bet nuo to jų poreikiai nesiskiria nuo kitų vaikų.

Grupėje „Buratino“ vaikai patys rinkdavosi su kuo žaisti ar ką žaisti. Net jeigu žaidimas vykdavo grupėmis vaikai galėjo patys pasiskirstyti, žinoma jeigu keli vaikai nesutardavo vienoje grupėje tai auklėtoja arba aš juos išskirdavome. Taip pat, kai būdavo įvairi veikla pvz., piešimas, skaičiavimas, rašymas ir pan. vaikai irgi galėjo rinktis ką daryti. Jeigu vaikas nenorėjo skaičiuoti jis galėjo piešti ką nori arba spalvinti paveikslėlius. Kitaip sakant, grupėje vaikai turėjo laisvą valią rinktis ką jiems daryti, tik žinoma tam buvo ribos.

Mokomosios praktikos ataskaita darželyje. (2016 m. Balandžio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/mokomosios-praktikos-ataskaita-darzelyje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 04:33