Moksleivių fizinis pajėgumas


Fizinis pajegumas referatas. Medicininės fizinio pajėgumo grupės. Fizinis aktyvumas ir fizinis pajegumas. Su sveikata susijes fizinis pajegumas referatas. Fizinių galių ugdymas. Moksleivio fizinis išsivystymas,,fizinis pasirengimas. Neigaliuju fizinis pajegumas. Visuomenės fizinis pajėgumas kursinis. Fizinis ugdymas. Moksleiviu skirstymas i medicinines fizinio pajegumo grupes.

Kūno kultūros referatas. Moksleivių skirstymas į fizinio pajėgumo grupes. Turinys. Įvadas. Vaikų sveikatos pajėgumo grupės. Medicininės fizinio pajėgumo grupės (. ). Medicininės fizinio pajėgumo grupės (. ). Fizinio aktyvumo, fizinio išsivystymo, fizinio pajėgumo ir sveikatos sąsajos. Moksleivių sveikatos būklė. Principai paedantys pedagogams ugdyti grupių vaikus. Išvados. Literatūra. Lietuvos švietimo sistema keičia požiūrį į žmogaus ugdymą, jo fizinių galių plėtrą bei sveikatinimą. Gera sveikata ir brandi kūno kultūra – viena iš reikšmingiausių kūrybinės asmenybės tapsmo komponenčių. Fizinę sveikatą ir kūno galias suprantant kaip pamatinį žmogaus būties pasaulyje būdą, kūno kultūra įgauna naujų bruožų. Tai ne vien fizinė jėga ir ištvermė. Kūno kultūros ugdymo paskirtis yra kur kas platesnė ir sudėtingesnė – išskleisti fizinį pradą siejant jį su psichine ir dvasine galiomis, įvairiapusiškai plėtoti sveikatą, protinį bei fizinį darbingumą. Šiuolaikinis fizini ugdymas visapusiškai ugdo žmogaus asmenybę, plėtoja jo įgimtas galias. , stiprina sveikatą. Jos svarbiausias tikslas – visybiškai veikti asmenybės raidą fizinio ugdymo priemonėmis, sveikatos stiprinimo linkme, siekiant išplėtoti asmens fizinę ir dvasinę stiprybę, talkinti savęs kūrimui ir realizavimui. Dabar fizinis ugdymas modeliuojamas atsižvelgiant į pagrįstus mokinio poreikius, todėl nūdienos fizinio ugdymo nuostata yra sudaryta kuo palankesnes sąlygas mokinio fiziniam, protiniam, dvasiniam, doriniam, socialiniam ir kultūriniam ugdymuisi ir laiduoti sėkmingą jo integraciją į mokyklos bendruomenę bei visuomenę.


Lietuvos švietimo sistema keičia požiūrį į žmogaus ugdymą, jo fizinių galių plėtrą bei sveikatinimą. Tai ne vien fizinė jėga ir ištvermė. , stiprina sveikatą. Dabar fizinis ugdymas modeliuojamas atsižvelgiant į pagrįstus mokinio poreikius, todėl nūdienos fizinio ugdymo nuostata yra sudaryta kuo palankesnes sąlygas mokinio fiziniam, protiniam, dvasiniam, doriniam, socialiniam ir kultūriniam ugdymuisi ir laiduotivaikų sveikatos grupės. Sveikatos būklė vaikystėje yra vartai į suaugusiojo sveikatą, sėkmingu ugdymo esminė prielaida. Vaiko sveikata yra ne tik įgimta kaip duotybė , bet ir įgyjama kaip auginimo, globos ir ugdymo, vėliau ir saviugdos rezultatas. Ji priklauso nuo gyvensenos, ekologijos, socialinės aplinkos poveikių, ekonominių aplinkybių, elgsenos ir kitų sveikatai įtakos turinčių veiksnių. Vaikai sudaro apie ketvirtadalį mūsų visuomenės, ir jų sveikata kelia nemažai rūpesčių tėvams, pedagogams, gydytojams.

Negalima pasikliauti ugdymo sėkme, jei žinių, mokėjimų ir įgūdžių ugdytiniai įgyja tik pamėgdžiodami ugdytoją, nežinodami ir nesuprasdami jo stiprinimo priemonių esmės, atliekamų kūno mankštos pratimų ar grūdinimosi prasmės. Būtinas sveikatos žinių ir sveikatingumo priemonių ryšys, nes jų supratimas svarbus vaiko motyvacijai ir aktyvumui.

Iki 2005 metų moksleiviai buvo skirstomi į sveikatos grupes. Literatūroje buvo aprašytos penkios sveikatos grupės. Tačiau praktikoje dažnai buvo naudojamasi trimis sveikatos grupėmis – visai sveiki, silpnesnės funkcinės būklės ir turintys tam tikrų sveikatos sutrikimų. 2005 metais šių grupių atsisakyta. Naujojoje sveikatos pažymos formoje minimi tam tikri kraujotakos, nervų, kvėpavimo, kitų organizmo sutrikimų sutrikimai.

Sveikatos grupei buvo priskiriami sveiki vaikai, kurie neturi jokių funkcinių organizmo sutrikimų, pasižymi geru organizmo atsparumu ir retai serga ūmiomis ligomis. Jų fizinė ir psichinė raida atitinka amžių. Tokie vaikai serga itin retai, jie yra aktyvūs, judrūs. Šiai grupei priskiriama apie pusė Lietuvos vaikų.

Sveikatos grupei priskiriami praktiškai sveiki vaikai, bet su organizmo sutrikimais, sumažėjusiu jo atsparumu, dažnai sergantys ūmiomis ligomis, turintys nedidelių morfologinių nukrypimų, kurie netrukdo mokytis. Taip pat šiai grupei priskiriami vaikai su fizinio vystymosi nukrypimais, nesusijusiais su endokrininės sistemos ligomis, sirgę sunkiomis ligomis ir dar po jų neatsigavę.

Moksleivių fizinis pajėgumas. (2011 m. Spalio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/moksleiviu-fizinis-pajegumas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 02:36