Moksleivių ir socialinių pedagogų požiūrio į vaiko teisių apsaugą lyginamoji analizė


Vaiko teisiu gynimas socialiniame darbe. Vaiko teisiu apsauga bakalauras. Vaiko teisiu apsauga referatas. Socialinio pedagogo anketavimas. Lyginamuju anketu rezultatai bakalauro darbe. Kursinis vaiko teisiu apsaugos politika lietuvoje. Vaiko teises gynimas. Poziuris i vaiko teisiu pazeidimus seimoje kursinis darbas. Vaiko teises seimoje naujausi tyrimai. Vaiku teisiu apsaugos kursiniu temos.

Sociologijos diplominis darbas. Tyrime dalyvavo aštuoniasdešimt 15 – 17 metų amžiaus, berniukų ir mergaičių, besimokančių Raseinių pagrindinėje (vaikai baigia 10 klasių) ir vidurinėje (vaikai baigia 12 klasių) mokyklose ir 50 juos ugdančių socialinių pedagogų, dirbančių Raseinių miesto ir rajono mokyklose, darželiuose bei savivaldybės skyriuje. Anketinės apklausos metu tirtas moksleivių ir socialinių pedagogų požiūris į vaiko teisių apsaugą. Išsiaiškinti, kaip skiriasi moksleivių ir socialinių pedagogų požiūris į vaiko teisių apsaugą, buvo pasitelktas lyginamosios analizės būdas, lyginami anketinių apklausų rezultatai. Tyrimu nustatyta, kad moksleivių požiūris į vaiko teises ir vaiko teisių žinojimas didžiaja dalimi priklauso nuo aplinkos, kurioje yra vaikas. Kadangi vaikų teisės yra pažeidžiamos tiek namuose, tiek mokykloje, todėl teigiamas moksleivių požiūris į vaiko teisių apsaugą ir jų žinojimas bent dalinai užkirstų kelią vaiko teisių piktybiniam nepaisymui ir pažeidinėjimui. Socialinių pedagogų požiūriu, vaiko teises reglamentuojantys įstatymai nėra tinkamai įgyvendinami. Lyginamosios analizės tyrimu nustatyta, kad moksleiviai ir socialiniai pedagogai akcentuoja, jog vaiko teisės yra labiausiai pažeidinėjamos šeimoje, bet hipotezė pasitvirtino, kad moksleivių ir socialinių pedagogų požiūris į vaiko teises išsiskyrė: moksleiviai akcentuoja, jog svarbi vaiko teisė yra turėti pilnavertę šeimą ir mylinčius tėvus, socialinių pedagogų nuomone šeimoje negali būti naudojamas fizinis smurtas prieš vaikus. Bakalauro darbo santrauka. Įvadas. Vaikų teisių apsaugos lietuvoje politika ir raidos ypatumai. Vaikų teisių bendrosios nuostatos. Vaiko teisių apsaugos politikos raida lietuvoje. Vaiko teisių apsaugos raiška. Moksleivių ir socialinių pedagogų požiūrio į vaiko teisių apsaugą lyginamoji analizė. Tyrimo metodika. Tyrimo dalyviai. Moksleivių anketos duomenų analizė. Socialinių pedagogų anketos duomenų analizė. Moksleivių ir socialinių pedagogų anketinio tyrimo lyginamoji analizė. Išvados.


Bakalauro darbe lyginamosios analizės būdu analizuojami moksleivių ir socialinių darbuotojų požiūris į vaiko teisių apsaugą. Suformuluota hipotezė, kad moksleivių ir socialinių pedagogų požiūriai į vaiko teisių apsaugą išsiskirs.

Tyrime dalyvavo aštuoniasdešimt 15 – 17 metų amžiaus, berniukų ir mergaičių, besimokančių raseinių pagrindinėje (vaikai baigia 10 klasių) ir vidurinėje (vaikai baigia 12 klasių) mokyklose ir 50 juos ugdančių socialinių pedagogų, dirbančių raseinių miesto ir rajono mokyklose, darželiuose bei savivaldybės skyriuje.

Anketinės apklausos metu tirtas moksleivių ir socialinių pedagogų požiūris į vaiko teisių apsaugą.

Tyrimu nustatyta, kad moksleivių požiūris į vaiko teises ir vaiko teisių žinojimas didžiaja dalimi priklauso nuo aplinkos, kurioje yra vaikas. Kadangi vaikų teisės yra pažeidžiamos tiek namuose, tiek mokykloje, todėl teigiamas moksleivių požiūris į vaiko teisių apsaugą ir jų žinojimas bent dalinai užkirstų kelią vaiko teisių piktybiniam nepaisymui ir pažeidinėjimui.

šiuo metu Lietuvoje pagrindines vaiko, kaip žmogaus, teises į gyvybę, sveikatą, laisvę, asmens neliečiamumą, teisę į normalų fizinį, protinį, dvasinį, socialinį vystymąsi ir kt. Saugo lr konstitucija, civilinis, administracinių teisės pažeidimų, baudžiamasis bei pataisos darbų kodeksai, procesiniai ir kiti įstatymai.

  • Sociologija Diplominiai darbai
  • 2011 m.
  • 43 puslapiai (11338 žodžiai)
  • Mokykla
  • Sociologijos diplominiai darbai
  • Microsoft Word 194 KB
  • Moksleivių ir socialinių pedagogų požiūrio į vaiko teisių apsaugą lyginamoji analizė
    8 - 1 balsai (-ų)
Moksleivių ir socialinių pedagogų požiūrio į vaiko teisių apsaugą lyginamoji analizė. (2011 m. Sausio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/moksleiviu-ir-socialiniu-pedagogu-poziurio-i-vaiko-teisiu-apsauga-lyginamoji-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 22:41