Mokslinio tyrimo procesas


Logistikos skaidrės. Mokslinio tyrimo procesas. Tyrimo principai. Esminiai temos formulavimo klausimai. Temos pasirinkimas. Literatūros studijavimas. Literatūros studijavimas sudaro sąlygas. Literatūros tyrinėjimas gali būti nepilnavertis. Literatūros studijavimas. Tyrimo proceso struktūra. Pasiruošimas tyrimui ir tyrimo organizavimas. Empyrinių duomenų rinkimas. Tyrimo duomenų apdorojimas. Kokybiniai tyrimai. Kiekybiniai tyrimai. Pasiruošimas tyrimui ir tyrimo organizavimas. Temos formulavimas. Klausimai. Tyrimo problema. Tyrimų problema. Tyrimo objektas. Tyrimų objektai. Tyrimų hipotezės. Tyrimo tikslas. Tyrimo uždaviniai. A tyrimo uždaviniai. B tyrimo uždaviniai. Tyrimų tikslai. Studentų adaptacija kauno technikos kolegijoje motyvacijos studijoms dinamiškumo analizė. Inovacijos krovininiame transporte. Automobilių eksploatacijos laiko ilginimo veiksniai. Klaipėdos miesto keleivinio transporto sistemos tobulinimas. Degalų įpurškimo slėgio įtaka dyzelinio variklio darbui. Klaipėdos miesto susisiekimo erdvių ir būdų tyrimas. Klaipėdos miesto mikroautobusų maršrutų tyrimas. Baigiamųjų darbų vertinimo problemos. Eismo intensyvumo tyrimas klaipėdos miesto vingio-smiltelės. gatvių sankryžoje.


Tikslas – suprasti asmenį, jo elgesį, jutimus, fizines, socialines ir psichologines aplinkos poveikį jam. Kokybiniams tyrimams apibūdinti dažnai vartojama sąvoka atvejo tyrimas. Kartais jie vadinami interpretaciniais tyrimais. kokybinio priimtenesni iš situacijos analizės kylantys paaiškinimai. Kokybiniam požiūriui būdingas siekimas suprasti kaip individai suvokia pasaulį. Kokybinį tyrimą galima apibūdinti kaip sistemingą, nestrūktūrizuotą atvejo ar individų grupės situacijas ar įvykio tyrimą natūralioje aplinkoje siekiant suprasti tyriamuosius reiškinius bei pateikti interpretacinį holistinį jų aiškinimą. Interpretavimas – kito žmogaus veiksmų, elgesio paaiškinimas. Analizuoti – skaidymas į atskyras dalis, ieškant skirtumų. Holistinis – žiūrima į visą žmogų, visapusiškas požiūris.

Numatyti tyrimo eigą: Procedūrinius klausimus; Numatyti priemones; Numatyti tyrimo metodus; Numatyti rezultatus ir jų interpretavimą.

Ar galima temą moksliškai tirti? Ar tyrime galima gauti svarbių, reikšmingų duomenų? Ar galima temą įvykdyti esamomis sąlygomis?

A temoje – moksleivių požiūris į sveiką gyvenseną: žalingi įpročiai, mityba, fizinis aktyvumas ... B temoje – vaikų agresija: agresyvaus elgesio kintamieji.

A tyrimo – aktyvūs mokymo metodai gali paskatinti moksleivių sveiką gyvenseną. B tyrimas – smurto filmai per TV skatina vaikų agresiją.

Tyrimo tikslas yra tik vienas. Tyrimo tikslas sutampa su tyrimo pavadinimu. Tyrimo tikslas atspindi tyrimo objektą.

Veiksmažodžiai naudojami uždavinių formulavimui: aprašyti, nustatyti, įvardinti, sudaryti sąrašą, įvertinti, išnagrinėti, analizuoti, susieti, charakterizuoti, paaiškinti, pritaikyti, palyginti, formuluoti, apibūdinti, apskaičiuoti, išrinkti, teikti pasiūlymus.

Nustatyti ir įvertinti moksleivių fizinį aktyvumą; Nustatyti žalingų įpročių paplitimą; Parengti ir metodologiškai pagrįsti aktyvius mokymo metodus; Eksperimentu įvertinti jų efektyvumą; Parengti praktines rekomendacijas.

  • Logistika Skaidrės
  • 2014 m.
  • 38 puslapiai (1803 žodžiai)
  • Logistikos skaidrės
  • MS PowerPoint 38 KB
  • Mokslinio tyrimo procesas
    10 - 4 balsai (-ų)
Mokslinio tyrimo procesas. (2014 m. Spalio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/mokslinio-tyrimo-procesas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 16:53