Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros (MITA) veiklų analizė


Apskaitos savarankiškas darbas. Įvadas. Verslo ir mokslo bendradarbiavimo skatinimas VP2-1. 3. -ŪM-05-K priemonės „Infočekiai Lt“ įgyvendinimas. Mtep rezultatų komercinimo priemonės įgyvendinimas MTEP rezultatų komercinimo priemonės įgyvendinimas. Pramoninės nuosavybės apsaugos skatinimas. Projektas „Technologijos ir mokslas inovatyviam verslui“. Projektas „Naujų technologinių įmonių inkubavimas (technostartas)“. Naujos iniciatyvos Projektas „Inovatyvaus verslo kūrimo skatinimas“. Projektas „Ikiprekybinių pirkimų teisinės aplinkos sukūrimas (IPTAS). Iniciatyva „Išmani moteris“. Literatūros sarašas (elektroniniai šaltiniai). Priedas.


Darbe nėra teiginių ar medžiagos, kurie galėtų pažeisti kito fizinio ar juridinio asmens

MITA paskirtis, teikti nemokamas paslaugas pramonės, verslo, mokslo ir viešojo sektoriaus atstovams, kuriems aktuali tarptautinė partnerystė ir nacionalinė parama technologijų, inovacijų ir mokslinių tyrimų projektams.

Ši agentūra administruoja nacionalinius ir tarptautinius taikomuosius mokslinius tyrimus, eksperimentines (technologines) plėtras ir inovacijų programas. Vyksta konkursinis šių programų finansavimas.

MITA tikslas formuoti inovacijų diegimui palankią aplinką mūsų šalyje, skatinti mokslo ir verslo bendradarbiavimą, intelektinės nuosavybės apsaugą ir mokslinių tyrimų rezultatų komercinimą.

Paanalizuosiu, mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros 2014 metų veiklos planą (1 priedas), kuriame numatyti metiniai asignavimai – 37 297,40 Lt iš ES struktūrinių fondų ir bendrojo finansavimo lėšų.

Priemonė „Infočekiai LT“ prisideda prie uždavinio – padidinti mokslinių tyrimų ir technologinės plėtros (MTTP) veiklos aktyvumo privačiame sektoriuje – įgyvendinimo.

Projekto trukmė iki 2014 m. spalio mėn. 1 d. ( 24 mėn.).

Iš Europos regioninės plėtros ir Europos socialinio fondų, numatyta projektui skirti 9 616 739 Lt.

Projekto metu buvo sukurta mokslo studijų institucijų bei mokslo ir technologijų parkų kartu veikimo sistema, tikslas suderinti MSI ir MTP. Mokslo institucijos ugdo verslumo gebėjimus ir padeda generuoti verslias ir novatoriškas idėjas, o mokslo tyrimų plėtra užtikrina tolimesnį sukurtų idėjų, naujų verslų vystymą, augimą, įvedimą į rinką.

Projekto įgyvendinimo metu MSI bei MTP bendros komandos:

Padės patikrinti turimas verslo idėjas ir jas išgryninti, padės parengti kokybiškus investicinius pasiūlymus, konsultuos dėl prototipų ir (ar) maketų kūrimo.

Tikslas komercinti mokslinių tyrimų rezultatus, kuriant įmones imlias mokslui. Priemonė skatina inotyvaus produkto, technologijos ar paslaugos komercinimo procesą bei jų pateikimą į rinką.

Konkurso būdu skatinama studentus ir mokslininkus kurti aukštųjų technologijų įmones Lietuvoje. Siekiama, kad universitete įgytos žinios būtų pritaikytos praktikoje, virstu produktais, kuriuos galima parduoti.

Didžiausia galima parama kuriamai įmonei yra 70 tūkst. Lt. Projekto trukmė iki 12 mėn.

Pagal šį projektą 2013 m. buvo įkurta 13 inovatyvių įmonių, sukurta daugiau kaip 50 naujų darbo vietų, sukurta apie 40 inovatyvių produktų, kurių dalis jau dabar sėkmingai parduodami.

  • Apskaita Savarankiški darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 19 puslapių (2244 žodžiai)
  • Universitetas
  • Apskaitos savarankiški darbai
  • Microsoft Word 185 KB
  • Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros (MITA) veiklų analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros (MITA) veiklų analizė. (2015 m. Gegužės 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/mokslo-inovaciju-ir-technologiju-agenturos-mita-veiklu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 20:14