Mokykla


Referatas apie mokykla. Kursinis neigaliuju integracija i bendrojo lavinimo mokyklas. Mokykla referatas. Paaugliu tarpusavio konfliktai. Patycios mokykloje. Mokinio su negalia ugdymas referatas. Patycios ir vidine darna. Patycios ir mokykla. Psichologijos referatas as mokinys. Pradiniu klasiu mokiniu savijauta mokykloje.

Pedagogikos referatas. Įvadas. Mokymosi samprata ir klasės svarba. Mokinių savijauta, kaip gyvenimo mokykloje dimensija. Moksleivių neigiamų emocijų priežastys. Agresija ir konfliktai mokykloje. Paauglių tarpusavio agresija mokykloje. Mokymasis per pamoką. Pagrindinės psichologijos kryptys pamokoje. Vadovavimas klasei. Grupinė dinamika klasėje. Klasės atmosfera. Normos ir sutelktumas. Lyderiavimas ir mokinio padėtis klasėje. Negalios sutrikimų turinčio mokinio padėtis klasėje. Populiarių ir atstumtų paauglių socialinės kompetencijos ypatumai. Paauglių socialinės kompetencijos raiška. Socialiųjų ugdymosi poreikių turinčio vaiko psichologinė savijauta bendrojo lavinimo klasėje. Nežymiai protiškai atsilikusių moksleivių savęs vertinimas ugdymo aplinkos kontekste. Negalios vaikų ugdymas bendrojo lavinimo mokykloje. Mokyklos bendruomenės ypatumai. Socialinė neįgaliųjų integracija švietime. Moksleivių, turinčių klausos sutrikimų, savęs vertinimas. Išvados. Literatūra.


Dabartiniai pedagogai, panašiai kaip ir j. Laužikas, linkę pabrėžti gyvenimo mokykloje aktyvumą, kūrybingumą bei integralumą. Nepaisant, kai kurių skirtumų, mokyklos gyvenimo pagrindu jie laiko veiklos, bendravimo bei santykių procesus, vykstančius pačioje mokyklinėje bendruomenėje ir už jos ribų. Kita vertus, pagrindžiami mokinių kūrybinės saviraiškos įtaką asmenybės brandai ir mokyklos gyvenimo darnai bei pilnatvei, jie bando daugiau domėtis pačių moksleivių subjektyviu požiūriu į atskirus mokyklos gyvenimo komponentus: į mokymo procesą ir nepamokinę veiklą, taip pat į komunikacinius procesus, vykstančius tiek klasėje, tiek visoje mokyklinėje bendruomenėje.

šio darbo tikslas parodyti, kokia yra svarbi mokinio padėtis mokyklos klasėje. Pagrindiniai rodikliai klasėje yra bendravimas, ryšys su kitais bendraklasiais ir su mokytojais. Kiekvienas mokinys išsiskiria iš savo klasės draugų ir kiekvienas nori būti pastebėtas, mylimas ar suprastas. Svarbu neišsiskirti iš kitų ir tuomet tikrai galėsi būti su kitais klasės draugais. Tačiau atsitinka ir kitaip. Yra vaikų su baime, su pasitikėjimu, tylenių, užsidariusių savyje, bet yra ir su negalia. Tokius mokinius labai sunku integruoti į bendrojo lavinimo mokyklas, nes nežinome, ko galima tikėtis iš sveikųjų mokinių.

šio darbo tikslas: atskleisti kai kuriuos vyresniųjų moksleivių gyvenimo mokykloje ypatumus; diagnozuoti mokinių neigiamų išgyvenimų šaltinius; apibūdinti vyraujančias mokykloje paauglių tarpusavio agresijos formas; paaiškinti bihevioristinės, kognityvinės ir humanistinės psichologijos mokymosi sampratą; apibūdinti klasės lyderius.

Nustatyti paauglių socialinės kompetencijos apraiškas įvairaus sociometrinio statuso grupėse; išanalizuoti moksleivių požiūrį neįgaliųjų bendraamžių ugdymosi atžvilgiu; išanalizuoti pradinio mokyklinio amžiaus moksleivių, turinčių klausos sutrikimų, savęs vertinimą ir vidinę dįvertinti specialiųjų ugdymo poreikių turinčių moksleivių patiriamo mokyklinio neaprašyti integruotos mokyklos, kurioje mokomi negalės vaikai, struktūrą ir svarbiausius ugdymo organiišnagrinėti 10 ir 12 klasių moksleivių požiūrio į neįgalius bendraamžius aspektą ir požiūrį ugdymosi atžvilgiu.

Palyginti moksleivių, turinčių klausos sutrikimų, vidinės darnos komponentus su pradinių klasipaskutiniuoju dešimtmečiu pedagogai ir švietimo specialistai prakalbo apie konstruktyviškai suprantamą mokymąsi, kuris reiškia tokią veiklą, kuri pabrėžia individo aktyvų vaidmenį apdorojant informaciją ir konstruojant žinias.

Mokykla. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/mokykla.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 16:13