Mokykloje kylančios socialinės problemos


Socialines problemos mokykloje. Bendruomones problemos referatas. Mokyklose kylančios problemos. Socialines problemos mokykloje rasinys. Psichologinis konsultavimas mokykloje. Jaunimo problemos kursinis. Soc pedagogikoje kylancios problemos su mokiniais. Vaiko socialines problemos. Socialines problemos vaikams skaidres. Mokyklos socialines problemos.

Psichologijos referatas. Įvadas. Psichologinis konsultavimas gali padėti, jeigu vaikas. Tėvai į psichologą gali kreiptis, jeigu jaučia, kad. Vaikų bendravimo problemos. Vaikų elgesio problemos. Per didelis aktyvumas. Agresyvus elgesys. Vaikų sunkumai mokykloje. Vaikų baimės. Krizės, kurias išgyvena vaikai. Požymiai, rodantys, kad vaikas išgyvena krizę. Problemiški vaikų charakterio bruožai. Vaikų konsultavimo specifika. Vaiku konsultavimo schema. Konsultanto vaidmuo. Vaikų konsultavimo strategijos. Praktinės užduotys. Kuo skiriasi vaikų ir suaugusiųjų konsultavimas? Psichologinis konsultavimas gali padėti, jeigu vaikas. Tėvai į psichologą gali kreiptis, jeigu jaučia, kad. Labiausiai paplitusios elgesio problemos, kurioms spręsti patartina kreiptis į vaikų psichologą yra. Kokias krizes išgyvena vaikai? Kaip atpažinti, kad vaikas išgyvena krizę? Kaip atpažinti, kad vaikas išgyvena krizę? Julie lowe konsultacijų kabinetas: vaikų konsultavimo kabineto aplinka. Dailės terapija vaikams ir šeimoms. Literatūros sąrašas.


1.turi elgesio, emocinių, bendravimo sunkumų šeimoje, mokykloje,2. tapo uždaras, liūdnas, jaučiasi vienišas, nepasitiki savimi,3. sunkiai valdo savo pyktį,4. išgyvena (išgyveno) tėvų skyrybas, artimo žmogaus netektį,5. patiria (patyrė) smurtą,6. turi baimių, miego sutrikimų (Gudaitė, Klimienė, 2012).

1.praranda emocinį ryšį su vaiku,2. jaučiasi pasimetę ir bejėgiai vaikų auklėjimo procese,3. jeigu iškyla auklėjimo sunkumų, su kuriais vieniems sunku susidoroti,4. jeigu šeima išgyvena krizę (Gudaitė, Klimienė, 2012).

1. Problemos mokykloje (išsiblaškymas, dėmesio nesukaupimas pamokų metu, prastėjantis pažangumas).

Vaikų psichologas gali padėti vaikui įveikti krizes (Gudaitė, Klimienė, 2012).

Liguistai įtaraus charakterio vaikai nepasitiki kitais, mano, kad aplinkiniai priešiški. Jie labai susivaržę santykiuose, mokykoje, todėl aplinkiniams sukelia daug įtampos. Įtarūs, bailūs ir pikti vaikai neretai sukelia bendraamžių priešiškumą, tampa ,,atpirkimo ožiais’’, dėl ko susikaupia nuoskaudos ir jų įtarumas tik dar labiau pagilėja. Daugelis įtarių asmenų vaikystėje buvo nuolat žeminami ir slopinami tėvų arba kitų aplinkinių žmonių (Petronienė, 2008).

Asocialus charakteris. Asocialių vaikų nemažai. Vieni iš jų atvirai agresyvūs, kiti – pasyvūs, linkę į narkomaniją ir t.t. Asocialūs vaikai dažnai yra apibūdinami kaip nepakankamai nerimaujantys ir besijaudinantys. Jiems yra svarbus adrelino poreikis. Jis nesugeba prisirišti ir jam trūksta empatijos (Petronienė, 2008).

Narciziškas charakteris – vaikai, labai pirmauti trokštantys pirmūnai, kuriems trūksta sugebėjimo bendrauti, jie lieka nuošalyje nuo bendraamžių, dažnai yra jų nelabai mėgiami. Daugelis narcizų vaikystėje yra vieno ar abiejų tėvų idealas. Kiti narcizai yra ramintojai, mokantys įtikti kitiems arba per anksti turėjo rūpintis mežesniais vaikais, nors patys dar jaučiasi bejėgiai (Petronienė, 2008).

Impulsyvus charakteris – vaikams būdingas ,,prilimpantis’’ ir priklausomas elgesys, beatodairiškas artumo reikalavimas, kuris tampa tuo stipresnis, kuo žmogus artimesnis. Impulsyvių vaikų mamos nebuvo atsiribojusios nuo vaikų, bet naudojo juos savo poreikiams tenkinti, ,,užliedavo’’ vaikus jausmais, kai jiems to nereikėdavo ir nereaguodavo į jų poreikius. Taip pat tokios mamos neleido vaikams atsiskirti, tapti savarankiškais (Petronienė, 2008).

Depresiškas charakteris – savo neapykantą nukreipia į vidų – tai kilniaširdiškai jautrūs, tolerantiški kitų trūkumams vaikai. Jie neigia savo poreikius. Tokie vaikai turi išmokti išreikšti jausmus, išmokti ir įprati prašyti pagalbos, duoti sau leidimą patirti malonumus, agresijos nenukreipti į save (Petronienė, 2008).

Vengiantis charakteris – vaikas, turintis daug socialinių baimių. Mokiniai bijo mokytojų, vengia kalbėti prieš klasę, bijo kitos lyties mokinių (Petronienė, 2008).

  • Psichologija Referatai
  • 2013 m.
  • 10 puslapių (2418 žodžių)
  • Mokykla
  • Psichologijos referatai
  • Microsoft Word 31 KB
  • Mokykloje kylančios socialinės problemos
    10 - 3 balsai (-ų)
Mokykloje kylančios socialinės problemos. (2013 m. Sausio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/mokykloje-kylancios-socialines-problemos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 02:30