Mokyklos aplinkos stebėjimo vertinimas


Pedagogikos refleksija. A Bendroji edukacinė aplinka3 B Įstaigos kultūra4 C Refleksija. Psichologijos mokytojo darbo stebėjimo ir aprašymo struktūra A Mokytojo darbo ypatumai6B Interviu su psichologijos mokytoju7C Refleksija. Literatūra.


Gretinant mokyklą, kurioje mokiausi ( Vilniaus Gerosios Vilties vidurinė mokykla) su mokykla, kurioje atlikau praktiką, labiausiai išsikyrė vietovė. Pagrindinė to priežastis ta, kad lyginamos kaimo ir miesto vietovės. Beabejo susisiekimo galimybės žymiai geresnės sostinėje, bet jei akcentuoti kelionės viešuoju transportu kaštus, tai pastebima jog kaimo vietovėje (Juodupės miestelyje) jie bus mažesni. Pastatų išdėstymas yra geresnis mokykloje, kurioje mokiausi, nes joje yra daugiau priešgaisrinių išėjimų. Kokybė taip pat geresnė tai manau lemia biudžetų skirtumas.

Struktūra ir valdymas yra labai panašūs. Pagrindinis skirtumas tik tas jog mano mokykloje buvo didesnis skaičius darbuotojų bei bendruomenės narių. Kiekvienas bendromenės narys savyje nešiojo gerąją viltį ir jautė pareigą padėti kitam bendruomenės nariui jei tik to prireikdavo. Tai dar vienas panašumas tarp lyginamų mokyklų.

  • Pedagogika Refleksijos
  • 2014 m.
  • 8 puslapiai (2200 žodžių)
  • Pedagogikos refleksijos
  • Microsoft Word 15 KB
  • Mokyklos aplinkos stebėjimo vertinimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Mokyklos aplinkos stebėjimo vertinimas. (2014 m. Rugsėjo 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/mokyklos-aplinkos-stebejimo-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 10:23