Mokyklos nelankymo socialinės ir pedagoginės priežastys


Mokyklos nelankymo priežastys. Pamoku nelankymas. Mokiniu begimas is pamoku. Pamoku nelankymo priezastys. Mokyklos nelankymas. Mokinių nelankymo priežastys. Mokiniu mokyklos nelankymo priezastys. Nenoro lankyti mokyklą priežastys. Bėgimo iš pamokų priežastys. Bėgimas iš namų ir pamokų.

Pedagogikos kursinis darbas. Įvadas. Mokyklos nelankymą įtakojančios socialinės priežastys. Šeimos įtaka mokyklos nelankaaantiems vaikams. Neigiamas mokyklos ir bendraamžių. Pedagoginės priežastys, įtakojančios mokyklos nelankymą. Mokyklos mikroklimatas ir mokyklos fobija. Negatyvūs mokinių ir mokytojų tarpusavio santykiai. Mokyklos nelankymo socialinė- pedagoginė prevencija. Paslaugos iš švietimo sistemos „iškritusiems“ vaikams. Socialinio pedagogo vaidmuo sprendžiant moksleivių mokyklos nelankymą. Tyrimo metodika. Tyrimo rezultatai ir aptarimas. Klasių mokinių apklausos rezultatų aptarimas ir analizė. Respondentų pasiskirstymas pagal lytį ir metus. Apklausų moksleivių šeimos socialinis statusas. Tėvų (globėjų) dėmesys mokymuisi. Moksleivių santykiai su tėvais ir (globėjais). Sąlygos namuose pamokų ruošimui. Mokinių nuomonė apie mokyklą. Moksleivių nuomonė, kodėl jiems nepatinka mokykloje. Noras lankyti mokyklą. Priežastys įtakojančios pamokų nelankymą. Moksleivių santykiai su bendraamžiais. Draugų įtaka pamokų praleidinėjimui. Moksleivių veikla, kai neina į mokyklą. Klasė, kurioje moksleiviai pradėjo praleidinėti pamokas. Moksleivių santykiai su mokytojais. Mokinių pasiskirstymas pagal savarankišką pasirinkimą lankyti mokyklą. Bėgimo iš pamokų priežastys. Nenoro eiti į mokyklą priežastys. Žalingi įpročiai mokinių tarpe. Darbuotojasi į kuriuos kreipiasi moksleiviai, iškilus nenoro eiti į mokyklą sunkumams. Mokyklos darbuotojai, kurie rūpinasi mokyklos lankomumu. Prevencinės priemonės, kurios skatintų lankyti mokyklą. Išvados ir siūlymai. Literatūra ir šaltiniai. Priedai.


Lekt. J. Černeckienė. < temos aktualumas, problematika. Sėkmingam vaikų mokymuisi didelę įtaką daro teisingas auklėjimas, visapusis tėvų bei visuomenės rūpinimasis vaikais. Visi tėvai nori, kad jų vaikai sėkmingai mokytųsi, daug pasiektų gyvenime, kad būtų savimi pasitikintys, patenkinti, atsparūs gyvenimo mestiems iššūkiams. Mokymosi motyvaciją stiprina tėvai, mokykla, glaudus tėvų, pedagogų ir mokyklos vadovų bendradarbiavimas, supratimas.

Visgi jaunas žmogus augdamas susiduria su daugybe įvairiausių ir sudėtingiausių vertybių, nuostatų ir normų. Dažna visuomenė, kiekviename vystymosi etape sukurianti tam tikrų socialinių bei dorovinių vertybių sistemą, elgesio taisykles, idealus, pirmiausia suinteresuota tuo, kad vaikas suvoktų tai ir, pavertęs savastimi, galėtų tapti pilnateisiu visuomenės nariu. Nors mūsų visuomenė ieško būdų, kaip tobulinti vaikų ugdymą, nuolat gauname grėsmingų statistinių duomenų apie pagrindinių įgūdžių stoką, nepakankamas mokymosi žinias, neišlavintą kritinį mąstymą, nesugebėjimą spręsti iškilusių klausimų, nesusiformavusius socialinės elgsenos įgūdžius.

Pagal atliktus tyrimus, pamokų nelankymui didelę reikšmę turi socialinės priežastys – sunki šeimos materialinė padėtis, neturėjimas sąlygų mokytis namuose, tėvai (globėjai) nesidomi vaikų mokymusi. Pedagoginės priežastys: moksleivių nesutarimas su mokytojais, nesupranta ką jie aiškina , jiems per sunku mokytis, neįdomu mo. 19 pav. Darbuotojasi į kuriuos kreipiasi moksleiviai, iškilus nenoro eiti į temos aktualumas, problematika. Sėkmingam vaikų mokymuisi didelę įtaką daro teisingas auklėjimas, visapusis tėvų bei visuomenės rūpinimasis vaikais. Visi tėvai nori, kad jų vaikai sėkmingai mokytųsi, daug pasiektų gyvenime, kad būtų savimi pasitikintys, patenkinti, atsparūs gyvenimo mestiems iššūkiams. Mokymosi motyvaciją stiprina tėvai, mokykla, glaudus tėvų, pedagogų ir mokyklos vadovų bendradarbiavimas, supratimas.

Visgi jaunas žmogus augdamas susiduria su daugybe įvairiausių ir sudėtingiausių vertybių, nuostatų ir normų. Dažna visuomenė, kiekviename vystymosi etape sukurianti tam tikrų socialinių bei dorovinių vertybių sistemą, elgesio taisykles, idealus, pirmiausia suinteresuota tuo, kad vaikas suvoktų tai ir, pavertęs savastimi, galėtų tapti pilnateisiu visuomenės nariu.

Mokyklos nelankymo socialinės ir pedagoginės priežastys. (2010 m. Gruodžio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/mokyklos-nelankymo-socialines-ir-pedagogines-priezastys.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 06:07