Mokyklos veiklos kokybės įvertinimo nauda mokytojui mokyklos vystymosi kontekste


Įvertinimo reikšmės mokykloje. Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo rekomendacijos.

Pedagogikos magistro darbas. Įvadas. Vartojamų sąvokų žodynėlis. Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo nauda mokytojui mokyklos vystymosi kontekste teorinis pagrindimas. Lietuva europos švietimo erdvėje kaip patikima kokybės vertinimo, užtikrinimo ir viešos atskaitomybės sistema. Švietimo kokybės samprata. Švietimo kokybė kaip vystymasis. Švietimo kokybė mokykloje suprantama kaip vystymasis. Mokykla – vystymosi procese. Mokykla vystymosi ir nuolatinio mokymosi procese. Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo samprata ir reikšmė. Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo tikslai ir sritys. Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo metodikos struktūra. Švietimo kokybės vertinimo ir įsivertinimo nauda mokytojui ir mokyklai. Mokytojo vaidmuo mokyklos veiklos kokybės įsivertinime – mokyklos vystymosi kontekste. Mokytojų mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo sėkmės veiksniai, vystant mokyklos veiklą. Mokytojų požiūrio samprata ir reikšmė mokyklos veiklos kokybės įsivertinime. Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo nauda mokytojui mokyklos vystymosi kontekste tyrimo metodika ir tyrimo atskleidimas. Tyrimo metodologija. Bendroji tyrimo eiga. Respondentų charakteristika. Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo nauda mokytojui mokyklos vystymosi kontekste tyrimo atskleidimas. Išvados. Rekomendacijos. Literatūros sąrašas. Priedai.


•Atskleista švietimo kokybės samprata mokyklos vystymosi procese - tai kokybės modelis, pabrėžiantis institucijos nuolatinės kaitos procesą. Mokyklos vystymosi procese būtina žinoti, koks švietimo kokybės lygis pasiektas. Švietimo kokybė nėra absoliuti ir stabili kurių nors švietimo požymių išraiška. Švietimo kokybe laikytini švietimo klientų, profesionalų ir politikų susitarimai dėl švietimo tikslų (modelių, vertybių), jų siekimo būdų, pasiekimų įsivertinimo kriterijų ir konkrečiu metu nustatyto sutartinių tikslų pasiekimo laipsnio. Šiandienos švietimo kokybės dėmesys nukreiptas į procesus ir rezultatus, gautus pagerinus ne tik ugdymą/mokymą, bet ir visą mokyklos veiklą. Kokybė nuolat kinta ir yra siekiamybė. Mokyklos kokybė suprantama kaip reikalavimas, kuris parodo, kokiu laipsniu mokyklos veikla tenkina suinteresuotų klientų poreikius ir/ar atitinka mokyklos patvirtintus reikalavimus, standartus. Švietimo kokybė kaip vystymasis yra ilgalaikis, daug apimantis, sudėtingas ir brangiai kainuojantis pokyčio būdas, kurio tikslas yra pakelti visą organizaciją į aukštesnį lygį ir kartu žymiai pagerinti jos narių darbo rezultatus ir pasitenkinimą.

Mokyklos veiklos kokybės įvertinimo nauda mokytojui mokyklos vystymosi kontekste. (2013 m. Gegužės 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/mokyklos-veiklos-kokybes-ivertinimo-nauda-mokytojui-mokyklos-vystymosi-kontekste.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 17:41